Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@05:52:52 GMT

2 زخمی در ریزش کوه در کندوان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۱۸۴

آفتاب‌‌نیوز :

دو نفر از سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ درجاده کندوان بر اثر ریزش کوه مجروح و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت که این حادثه صبح امروز سه شنبه در محدوده رستواران کوهپایه به سمت هریجان رخ داد و زخمی‌ها هم دو مرد ۲۸ و ۵۸ ساله بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زکریا اشکپور با اعلام اینکه برخورد سنگ به شیشه جلوی خودرو باعث مصدومیت دو سرنشین شد، افزود: زخمی‌ها پس از اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم اورژانس پایگاه جاده‌ای دونا برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج (کندوان) در حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در جاده‌های انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ریزش کوه حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس