Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حسنی جانشین رئیس ستاد مرکزی اجرایی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور از امروز تبلیغات دویست نفر داوطلب عضویت در هیات مدیره‌های نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این انتخابات در نه حوزه انتخابیه برگزار می‌شود و ضمن آن ۵۴ نفر برای گروه‌های پرستاری، ۱۸ نفر برای گروه‌های بهیاری و ۹ نفر نیز برای گروه‌های هوشبری و اتاق عمل، انتخاب خواهند شد.   رئیس ستاد مرکزی اجرایی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری استان گفت: برای اخذ آرای اعضای نظام پرستاری استان ۱۳ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار در نظر گرفته شده است.   تبلیغات داوطلبان عضویت در هیات مدیره‌های نظام پرستاری ساعت ۲۴ نوزدهم تیرماه سالجاری به پایان خواهد رسید.   پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور روز جمعه بیست و یکم تیرماه برگزار می‌شود.   انتهای پیام/م   آغاز تبلیغات داوطلبان عضویت در هیات مدیره های نظام پرستاری استان آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی

تین نیوز

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جا به جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری از مبدأ بندر امام خمینی به استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا اسفند ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرکت های حمل و نقل جاده ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

مدقالچی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت های کنترل دروازه ای و بررسی بارنامه های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه های صوری بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل ونقل کالا به کمیسیون های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطعی گاز در ارومیه
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی