Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ابرکوه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به طرح های اولویت دار گفت: 2 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص یافته است که دو پروژه ناتمام نیز برای تکمیل معرفی شده است.

محمدکاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برای تخصیص اعتبارات دو پروژه مهم ناتمام را می بایست معرفی کنیم که تکمیل شود و با توجه به اولویت های شهرستان، پروژه کمربندی و بیمارستان را معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقاطع ورودی هم کمتر از بیمارستان اهمیت ندارد ادامه داد: 2 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته و 500 میلیون تومان به بیمارستان و یک و نیم میلیون تومان هم به کمربندی و تقاطع اختصاص دادیم.

فرماندار ابرکوه با اشاره به کمبود اعتبار برای بیمارستان اضافه کرد: برای بیمارستان در اعتبارات 97 و هم جبرانی های 96 و 98 اعتبار اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل برخی دیگر از پروژه ها  در سطح ملی، افزود: پروژه یزد-ابرکوه-سورمق جزء پروژه‌های بزرگ و ملی بوده و ضروری است که آخرین قطعه آن که زیرگذر تفت و کنارگذر ابرکوه است، تمام شود تا این بزرگراه تکمیل شود.

کاظمی نسب با بیان اینکه در ابرکوه کمتر از صد پروژه نیمه تمام داریم تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات استانی فقط سالی 10 الی 15 درصد می توانیم به پروژه های نیمه تمام تخصیص دهیم که این برای اتمام طرح ها بسیار کم است و به اتمام نمی رسد.

فرماندار ابرکوه اظهار داشت: اگر بخواهیم بحث اعتبارات فعلی بیمارستان حل شود نیازمند به یک پول نقد است که باید در سه درصد نفت و گاز دیده شود همچنین در اعتبارت جبرانی هم پول هایی که قرار بود نقد شود به اسناد تبدیل شده و تنها پولی که ممکن است نقد باشد سه درصد نفت و گاز است.

کاظمی نسب تنها راه حل مشکلات بیمارستان را تزریق پول نقد دانست و خاطرنشان کرد: در اعتبارات سالانه استانی که در اختیار فرمانداری است از محل سه درصد نفت و گاز که معمولا 80 درصد نقد است باید به بیمارستان تزریق کنیم.

وی عنوان کرد: ساختمان پزشکان ابرکوه، درمانگاه مهردشت و پد هلی کوپتر در حیطه تعهدات فرمانداری است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بزرگراه بیمارستان پول نفت و گاز یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه

با تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه این پروژه یک گام دیگر به تکمیل نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، طبق اعلام روابط عمومی استانداری اردبیل، با پیگیری استاندار اردبیل جهت رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، در جریان این پیگیری‌ها، برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

کد خبر 746927

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتبارات دور دوم سفررییس جمهور به استان۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید