Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:35:37 GMT

رییس جدید مرکز آمار ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۳۷۰

رییس جدید مرکز آمار ایران منصوب شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، گفتنی است امیدعلی پارسا رییس پیشین این مرکز چندی پیش به عنوان رییس سازمان امور مالیاتی منصوب شده بود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مرکز آمار ایران معاون رئیس جمهور رییس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران خطاب به آگاهی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت «ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی» منصوب می‌شوید.

در این حکم تصریح شده است: انتظار می‌رود با بکارگیری همه مساعی و توانمندی‌های خویش و استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان در جهت انجام بهینه وظایف محوله اقدام کرده و همچنین در راستای اجرای اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران، «بهبود و ارتقای بهره‌وری نظام گمرکی از طریق توسعه سرمایه انسانی و اصلاح فرآیندها»، «اتخاذ تدابیر مناسب اداری در چارچوب اختیارات تفویضی و قانونی با هدف تسهیل تجارت»، «آسیب‌شناسی مواضع نظام گمرکی و برنامه‌ریزی جهت رفع آنها»، «نظارت بر صحت انجام تشریفات گمرکی در کلیه رویه‌ها» و «بهره‌گیری بهینه و مؤثر از فناوری‌های نوین مدیریت اطلاعات و مدیریت ریسک در جهت افزایش سرعت و دقت در تشریفات گمرکی» در اولویت برنامه‌های شما قرار گیرد.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی در این حکم افزود: امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیق و سربلندی جنابعالی در انجام وظایف محوله، خدمات‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

کد خبر 6085864 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز
  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی