Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:11:22 GMT

سرمربی اسبق رئال به چین می رود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۶۵۳۲

سرمربی اسبق رئال به چین می رود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل بنیتز سرمربی سابق تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس و سرمربی اسبق تیم‌های فوتبال رئال مادرید،چلسی ، لیورپول و اینتر میلان قرار است پس از ترک نیوکاسل و خروج از لیگ جزیره به چین برود تا هدایت تیم فوتبال دالیان را بر عهده بگیرد.

بنیتز در سال‌های مربیگری حرفه‌ای اش در تیم‌های مخاتلفی حضور داشته است که از جمله آن می‌توان به سویا در سال ۲۰۰۳ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همراه با این تیم قهرمان لالیگا و یوفا شد و خودش را تثبیت کرد.

این سرمربی اسپانیایی پس از سویا به لیورپول رفت و با این تیم به قهرمانی جام اتحادیه، سوپر جام اروپا ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رسید او همچنین دو فینال لیگ قهرمانان و ۲ حضور در نیمه نهایی را با این تجربه کرد و در سال ۲۰۰۹ هم نایب قهرمان لیگ جزیره شد. بنیتس همچنین در سال ۲۰۰۴ - ۲۰۰۵ به عنوان مربی برتر یوفا هم انتخاب شد.

او پس از کسب نتایج ضعیف در سال ۲۰۱۰ از لیورپول اخراج شد و به ترتیب هدایت تیم‌های اینتر میلان، چلسی و رئال مادرید را بر عهده گرفت، اما در هیچ کدام موفق نبود. بنیتز در سال ۲۰۱۶ و پس از اخراج از رئال هم به نیوکاسل رفت و توانست این تیم را با قهرمانی در چمپیونشیپ به لیگ جزیره بازگشت.

این سرمربی کهنه کار حالا قرار است در تجربه‌ای جدید به آسیا بیاید و هدایت دالیان چین را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آرسن ونگر تیم پیدا کرد

ونگر در آستانه ورود به تهران!

یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران حذف شد

یوفا مارسی را تهدید کرد

انتهای پیام/ 

حضور سرمربی مطرح اسپانیایی در لیگ چین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه