Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش برای ۷ فیلم «مسخره باز» به تهیه کنندگی علی مصفا، کارگردانی و نویسندگی امیرهمایون غنی زاده با درجه بندی سنی ۱۲+، «خداحافظ دختر شیرازی» به تهیه کنندگی فرشته طائرپور، کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی، «ماجرای نیمروز ۲» به تهیه کنندگی محمود رضوی مجد و کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی حسین تراب نژاد با درجه بندی سنی ۱۲+، «تصویرم در آیینه نیست» به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه، کارگردانی محمدرضا خاکی و نویسندگی مهرنوش عبدی منفرد با درجه بندی سنی ۹+، «برنده ها» به تهیه کنندگی محسن مسافرچی، کارگردانی حسن ناظر و نویسندگی محمد امید، «درخونگاه» به تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور، کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی با درجه بندی سنی ۱۲+، «جمشیدیه» به تهیه کنندگی محمدصادق آذین و کارگردانی و نویسندگی یلدا جبلی با درجه بندی سنی ۱۲+ را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4656076 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: پروانه نمایش محمدرضا خاکی فرشته طائرپور فیلم مسخره باز علی مصفا محمد حسین مهدویان فیلم رد خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با سید جواد هاشمی (بازیگر، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.
سید جواد هاشمی با بازی در فیلم «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی پور» در سال ۱۳۶۵ وارد سینما شد؛ و نخستین حضور تلویزیونی او در سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه «سیمرغ» بود.

هاشمی که فیلم «آهوی پیشونی سفید» را کارگردانی کرده است، در زمینه‌های تئاتر، آهنگسازی، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد، که از جمله آثار او در زمینه نویسندگی می‌توان به «پرواز»، «قصه پرماجرا»، «باران»، «یک صبح پرماجرا» و «پنج نمایشنامه» اشاره کرد.

برنامه «مدار بسته» تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، تازه‌ترین قسمت آن با حضور سید جواد هاشمی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش

می شود.

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند