Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد پور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در بازدید از پروژه‌های گازرسانی منطقه چهار دانگه ساری که با همراهی علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار این منطقه صورت گرفت گفت: در حال حاضر گازرسانی به کلیه روستا‌های منطقه چهاردانگه در قالب ۳۰ پیمان مختلف در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مبلغ اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۱۳۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارت بند (ق) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تامین می‌گردد.

وی گفت: با نهایی شدن پروژه‌های گازرسانی به کلیه روستا‌های چهاردانگه، حدود ۳ هزار خانوار روستایی و بیش از ۶ هزار واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه گاز طبیعی در بالا بردن میزان رفاه و آسایش خانوار‌های روستایی گفت: گاز عاملی مؤثر در ایجاد مهاجرت معکوس در روستا‌ها و رونق بخشی اقتصاد روستایی است.

احمدپور افزود:در حال حاضر از تعداد ۴۰۹ روستای شهرستان ساری تعداد ۳۱۶ روستا گاز رسانی شده و ۸۳ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.
در این بازدید مدیرعامل گاز مازندران، ضمن شرح روند پیشرفت این پروژه‌ها ، از مساعدت، همراهی و پیگیری مستمر نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار چهاردانگه در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تقدیر کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه‌ها، از زحمات و تلاش‌های مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز مازندران تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیشرفت پروژه‌های شهرستان اعلام نمود.
انتهای پیام/س  
انجام گازرسانی به کلیه روستا‌های چهار دانگه ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری

 

به گزارش تابناک از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ حسن عبدالله زاده روز دوشنبه افزود: ماموران پاسگاه هولار شهرستان ساری در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد اختلال در نظم و امنیت تفرجگاه جنگلی سکوتپه این شهرستان با ایجاد نزاع و درگیری توسط افرادی ناشناس و ترک محل توسط آنها، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد : ماموران پاسگاه هولار ساری پس از تلاش بی وقفه چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه را شناسایی و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

سرهنگ عبدالله زاده از دستگیری هر چهار متهم دراقدامی غافلگیرانه در کمترین فرصت ممکن خبر داد و تصریح کرد :ماموران پاسگاه هولار متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402