Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "حمید مستعلی زاده " با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالاهای گمرکی مأموران در حین گشت زنی در جاده قدیم ماهان به یک دستگاه موتور سنگین که در حال ورود به یک منزل بود مشکوک و پس از هماهنگی قضایی , وارد منزل شده و یک دستگاه موتورسنگین هوندا 400 سی سی بدون مدارک معتبر توقیف و به این پلیس دلالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اظهار داشت: در عملیات دیگرمأموران اداره پشتیبانی و عملیات پلیس، حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتور سیکلت هوندا قرمزرنگ 1000سی سی مشکوک که موتورسیکلت که فاقد هر گونه مدارک بود توقیف شد.

سرهنگ " مستعلی زاده" ، افزود: ارزش ریالی موتورسیکلت های کشف شده یک میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده که پرونده برای رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز موتورسیکلت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد

سرهنگ محمدرضا باستان  فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی زاهدان طی عملیاتی موفق شدند، مقادیر قابل توجهی مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

 وی ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود کالای قاچاق و با استفاده از کمین‌های هدفمند توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و دستگیری یک نفر، مقدار ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ باستان ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال