Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:33:49 GMT

سوارز و بازی برای اروگوئه با انگشت شکسته

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۷۷۹۶

سوارز و بازی برای اروگوئه با انگشت شکسته

ستاره تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا با انگشت شکسته در دو بازی آخر خود در کوپا آمه ریکا حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، حذف اروگوئه برابر پرو در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا برای بسیاری غیر قابل باور بود. کار در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و با پنالتی ای که لوئیس سوارز از دست داد، این پرو بود که در ضیافت پنالتی ها راهی نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی، سوارز از شدت ناراحتی شروع به گریه کرد و همه را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

 

 

امروز نشریه رفری اروگوئه ادعای جالبی را مطرح کرد. اینکه سوارز در بازی با ژاپن(دومین بازی اروگوئه) از ناحیه انگشت دست چپ دچار شکستگی شده بود و در بازی با شیلی و پرو با وجود مصدومیت به میدان رفت. در هر دو بازی او روی دو دستش بانداژ داشت. بانداز دست راست یک اتفاق همیشگی است ولی روی دست چپ، علت بانداژ شدن، شکستگی یکی از انگشتان بود.

سوارز پس از ناکامی با اروگوئه راهی تعطیلات شده و کمتر از سه هفته دیگر باید در تمرینات پیش فصل بارسلونا حضور یابد.

 

لوئیس سوارز تیم ملی اروگوئه اروگوئه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لوئیس سوارز تیم ملی اروگوئه اروگوئه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • ساخت انگشت مصنوعی انعطاف‌پذیر بدون اتصال مکانیکی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد