Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم مرادی، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گفت: این کارگاه‌ها برای گروه‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های تخصصی ویژه نوجوانان در سطوح مختلف مقدماتی، میانی و پیشرفته در رشته‌های رباتیک شامل ربات‌های آتش‌نشان، فوتبالیست، مسیریاب هوشمند و نوریاب، قصه‌گویی، شاهنامه‌خوانی، داستان، شعر، طنز، عکاسی، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، سرود، سلفژ و صداسازی، عروسک‌سازی، بازیگری و نمایش‌نامه‌نویسی با حضور چهره‌های صاحب‌نام فرهنگی و هنری کشور برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی خاطرنشان کرد: عبدالجبار کاکایی، داوود کیانیان، علیرضا کریمی‌صارمی، رضا احسان‌پور، عبدالعظیم آذرخیل، زاهد بیگی، بهناز مهدی‌خواه و… عنوان برخی از مدرسان این کارگاه‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمان آغاز کارگاه‌های تخصصی ویژه نوجوانان روز ۱۵ تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون هم‌چنین یادآور شد ثبت‌نام اینترنتی این کارگاه‌ها از ساعت ۱۵ روز ۱۱ تیر از طریق پایگاه afarineshha.kpf.ir آغاز می‌شود و تا پایان روز ۱۴ تیر ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام این کارگاه‌ها و دیدن جدول کامل اسامی مدرسان، برنامه کارگاه‌ها و مبلغ شهریه آن، علاوه بر سایت مرکز آفرینش‌ها در سایت اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نیز مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟