Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز سه شنبه در جمع روسای اتحادیه ها و هیات مدیره اتاق اصناف مراغه افزود: در اقتصاد سیر تحول حاکم است و در این میان مجموعه اصناف و بازاریان نقش تاثیرگذاری را ایفا می کنند.
وی افزود: اتاق اصناف حلقه اشتراک بین بازاریان، کسبه و مجموعه ادارات دولتی است که با عملکرد قوی خود می تواند آرامش خاطر اقتصادی و معیشتی مردم از جمله توزیع کالاهای اساسی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه باید به موضوعات تولید، توزیع و مصرف توجه کرد، گفت: توجه به خواسته مشتری و مصرف کنندگان می تواند در روند رو به رشد اقتصاد و تنظیم بازار تاثیرگذار باشد.
شکری گفت: باید اصناف خدمات رسان حق و حقوق مشتری و مصرف کنندگان را در نظر داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلات و نواقصات کلی بازار و اتاق اصناف مراغه گفت: تشدید نظارت بر بازار، توجه به مشکلات مردم در حوزه بازار، پیگیری و گزارش تخلفات در بازار، فعال کردن اتحادیه ها و همکاری بازرسان می تواند در حل و رفع مشکلات موثر واقع شود.
شکری ادامه داد: برگزار دوره ها و کلاس های آموزشی برای اعضا، رفع موانع و بروکراسی های اداری از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرد.
وی افزود: در این میان توجه به خواسته ها و انتظارات مردم نیز ضروری بوده و اتاق اصناف باید این مهم را در نظر بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه فاکتور به مشتری، درج قیمت اجناس و نصب پروانه اشتغال در محل یا مغازه از مواردی است که بازرسان در کنترل بازار در نظر داشته باشند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت و ۱۰ هزار واحد صنفی فعال در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/‌۹۸۸۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اصناف مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از کشف و پلمب ۱۱۲ مورد مراکز خدماتی و اقامتی متخلف و غیربهداشتی در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی در کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از گشت مشترک تیم‌های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در بازار روزهای شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در راستای نظارت‌های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل آورد.

وی عنوان کرد: این بازرسی‌ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز در پنج اکیپ در دو شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می‌پردازد.

فرماندار کرمانشاه  تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت‌ها را بیش از 1201 مورد طی نوروز امسال عنوان کرد و افزود: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال 21 مورد بوده است.

آمویی از پلمب هفت واحد عرضه محصولات غذایی، کشف و ضبط 1608 کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه‌ها و نظارت بر ذبح 3769 راس گوسفند، 1096 راس گوساله به همراه کشف و ضبط 700 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره‌ به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، ادامه داد: کشتار 902 هزار و 291 قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از 27 هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

 آمویی به بازدید 6714 مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از 3579 مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تصریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از 75 اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به 647 مورد اخطار و 112 مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند 6472 مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین 78 مورد نمونه‌برداری مواد غذایی، 1073 مورد کلرسنجی، 206 مورد نمونه‌برداری آب صورت گرفته است.

فرماندار کرمانشاه گفت: 251 مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و 39 جایگاه نیز 33 مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت صادرات ایران به روسیه ۲۰ برابر الان
  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس