Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:01:42 GMT

رونمایی از پوستر دهه کرامت با حضور وزیر ارشاد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۳۲۶

رونمایی از پوستر دهه کرامت با حضور وزیر ارشاد

پوستر دهه کرامت در آستانه ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های عضو در شورای هماهنگی بزرگداشت این دهه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پوستر دهه کرامت در سال 98 امروز (سه شنبه، ۱۱ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش می افزاید: «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» شعار دهه کرامت در سال 98 است.

 

بنا بر این گزارش، دهه کرامت در سال 98 از سیزدهم تیر ماه آغاز می شود و تا 24 تیر ماه ادامه دارد و طی آن برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود.

 

یادآور می شود، 34 دستگاه عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت هر یک به نوبه خود در ایجاد هماهنگی های مختلف به منظور اجرای گسترده برنامه های دهه کرامت در ایران و جهان نقش آفرین هستند.

 

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان غنی سازی اوقات فراغت جشن های دهه کرامت خراسان جنوبي اردبیل شهرستان آران و بیدگل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی از پوستر دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد

همچنین پیش فروش بلیت های فیلم هم اکنون در سایت ایران تیک آغاز شده است. «مست عشق» از چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، ابراهیم چلیکول در نقش (سردار اسکندر)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم با درجه سنی ۱۵+ اکران می شود. پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهاب حسینی و پارسا پیروزفر درنقش شمس تبریزی و مولانا (+عکس) مست عشق ؛ فیلم جدید شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در راه اکران

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • ارشاد اقناعی