Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مهماندار دراین باره گفت: با توجه به برگزاری کنکور سراسری در روز پنج شنبه (13 تیرماه) و برای رفاه شهروندان تهرانی و افرادی که در این امتحان شرکت می‌کنند با هماهنگی به عمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، طرح ترافیک در این روز اجرا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: عدم اجرای طرح ترافیک تنها مختص به همین روز بوده و اجرای آن در دیگر ایام سال طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ طرح ترافیک سردار محمدرضا مهماندار طرح ترافیک تهران «پنجشنبه» کنکور سراسری در 5 شنبه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک تهران پنجشنبه کنکور سراسری در 5 شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه گفت: این آزمون در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم وهفتم اردیبهشت در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
مجید طالبی، تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را در صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب بیان کرد و افزود:آزمون گروه آزمایشی هنر هم بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ صبح و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد گفت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶ صبح روز‌های آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان گرامی فراهم شده است.
دکتر طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای هم بقرای آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است. همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی به داوطلبان توصیه کرد که از درب شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیرو‌های حفاظت فیزیکی برای برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.
داوطلبان الزامی است از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح روز‌های آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

دیگر خبرها

  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری