Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:09:42 GMT

رابیو: «بوفون» مرا برای رفتن به یوونتوس متقاعد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۴۴۷

رابیو: «بوفون» مرا برای رفتن به یوونتوس متقاعد کرد

یووه در ساعات پایانی روز گذشته (دوشنبه) به طور رسمی امضای قرارداد با رابیو را اعلام کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که قرارداد وی با پاریسی‌ها تنها چند ساعت پیش از این انتقال به اتمام رسیده بود.

هافبک فرانسوی در این خصوص اظهار داشت: پیش از این با یووه چندین بار تماس داشتم اما این بار موضوع فرق می‌کرد؛ در واقع حالا بهترین زمان برای آمدن به تورین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته با جی جی (بوفون) در مورد این موضوع زیاد حرف زدم و او توصیه‌ها و پیشنهادهای زیادی به من داد؛ البته بیشتر در مورد یوونتوس حرف می‌زدیم چرا که او به خوبی با این باشگاه آشنا بود.

وی ادامه داد: بدیهی است که او بهترین فرد برای مشورت بود؛ با بوفون فصل فوق العاده ای داشتیم و بنابراین بی شک او نقش زیادی را در تصمیم من ایفا کرد؛ بوفون گفت که اگر دنبال پیشرفت هستم، یوونتوس بهترین تیم برای من است. بدون شک آنها در مقایسه با سایر باشگاه‌ها از ارزش بیشتری برخوردارند و از این رو نصیحت‌های بوفون را جدی گرفتم؛ هفت سال در پاریس بودم و این نخستین تجربه من در لیگی متفاوت است.

رابیو تاکید کرد: مثل همیشه برای بازی کردن مصمم هستم و هیچ تفاوتی با بودن در پی اس جی ندارد؛ همیشه نهایت تلاشم را می‌کنم و در نهایت تعهد برای تیم بازی می‌کنم؛ تاکنون با «مائوریتسیو ساری» ملاقات نکرده‌ام اما افرادی که تا به حال با آنها برخورد داشتم تأثیر بسیار مثبتی روی من داشتند. بنابراین معتقدم شخصیت او به خوبی با شهرت و اعتبار باشگاه جور در می‌آید؛ همان‌طور که همیشه گفته‌ام من توانایی بازی کردن در هر پستی را دارم و می‌توانم با نیازهای تیم سازگار شوم؛ در مورد شماره پیراهن هم شماره ۲۵ را خواهم پوشید.

وی در خصوص هم بازی شدن با رونالدو نیز تاکید کرد: بدون شک رونالدو یک قهرمان بزرگ است بنابراین این موضوع هم نقش زیادی در تصمیم من داشت؛ می‌دانستم یوونتوس باشگاه بزرگی است و جو رختکن بسیار مثبت است چرا که همه حرفه‌ای هستند و با هم کنار می‌آیند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد

سرمربی نامدار ایتالیایی باور دارد که یوونتوس به چهار خرید نیاز دارد تا دوباره برای قهرمانی تلاش کند. 

طرفداری | فابیو کاپلو بر این عقیده است که با توجه به اینکه یوونتوس بودجه‌ای مشابه باشگاه‌های ثروتمند اروپایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و غول‌های لیگ برتر انگلیس نخواهد داشت، باید بازیکنان جوان و ارزان قیمت را هدف قرار دهد. سرمربی سابق بیانکونری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت: 

کوپماینرس بدون حفظ رابیو کافی نخواهد بود

یوونتوس برای رقابت با اینتر در کورس قهرمانی فصل آینده به حداقل چهار خرید باکیفیت نیاز دارد. نراتزوری ۲۰ امتیاز بیشتر از بیانکونری دارد و با جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی، پیشرفت می کند. یوونتوس برای نزدیک شدن به اینتر، باید خط هافبک خودش را تقویت کند. یووه به یکی از هافبک‌های اینزاگی نیاز دارد. سر و صدای زیادی در مورد کوپماینرس وجود دارد و او مهره خوبی برای تقویت تیم است، اما اگر رابیو جدا شود، ورود او به تنهایی کافی نخواهد بود. 

 یووه باید با شرایط خودش سازگار شود

احساس می کنم که قبل از تمدید قرارداد، این بازیکن فرانسوی می خواهد بداند که آیا یوونتوس می خواهد تیمی برای قهرمانی بسازد یا خیر. یوونتوس در حال حاضر یک استعداد عالی دارد. من ییلدیز را دوست دارم، او ثابت کرده که شخصیت مورد نیاز در یک باشگاه بزرگ را دارد. رئال مادرید بهترین بازیکنان جوان را با سرمایه گذاری های 50 میلیون یورویی، 80 میلیون یورویی و گاها 100 میلیون یورویی به خدمت گرفته است. با این حال یوونتوس باید خودش را با شرایطی که دارد، تطبیق دهد و استراتژی متفاوتی انتخاب کند.

 میسون گرینوود، کالافیوری و فرگوسن

از عملکرد گرینوود هم شنیده ام، او در منچستریونایتد تحت تاثیر مشکلات شخصی قرار گرفت اما ظاهرا در ختافه دوباره متولد شده است. در مورد کیفیت او هیچ تردیدی وجود ندارد. کالافیوری هم گزینه جالبی به نظر می رسد. من اگر جای آنها بودم، به هیچ وجه برمر، ولاهوویچ و کیه زا را نمی فروختم. از فرگوسنِ بولونیا هم خوشم می آید اما او متاسفانه دچار مصدومیت شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال