Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از برگزاری ۶۵۰ برنامه در این استان به مناسبت دهه کرامت خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در قالب ۱۳۸ عنوان برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آن اعزام خادمان مطهر رضوی به تمام شهرستان‌های فارس است. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، جابر مهدی‌یار امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس در دهه کرامت پرداخت وگفت: یکی از برنامه‌های این هفته اجرای برنامه "طریق‌الرضا" است که در آن دوندگان مسیر جاده ولایت از مرز شلمچه به سمت حرم رضوی حرکت کرده و بعد از عبور از خوزستان از طریق شهر سده اقلید وارد استان فارس می‌شوند و در این شهر که قدمگاه امام رضا(ع) است ویژه برنامه‌ای در زمان ورود این دوندگان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور 2 کاروان خادمان حرم رضوی در استان سمنان در دهه کرامتبرنامه‌های دهه کرامت ویژه زائران غیرایرانی در حرم رضوی برگزار نمی‌شودهمزمان با دهه کرامت 110 برنامه دفتر نمایندگی آستان قدس در کاشان اجرا می‌شودقم|نخستین کنگره شعر فاطمی همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شودمسابقه کتابخوانى بر مدار آفتاب ویژه دهه کرامت در کاشان برگزارمی‌شودنشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت در قم به روایت تصویر

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره "خدمت" از دیگر برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره هر فرد طرح و الگویی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و غیرفرهنگی دارد می‌تواند ارائه دهد.

مهدی‌یار از برگزاری همایش علمی "طریق‌الرضا" در مرودشت خبر داد و گفت:‌ در این همایش کارشناسان دانشگاهی مسیر امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان و مکان‌هایی که ایشان توقف داشته‌اند را مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می‌دهند . 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس گفت: از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت ویژه‌برنامه «رواق رضوی» است که در تمام نقاط استان با مشارکت خادم‌یاران رضوی برگزار می‌شود و هر کسی هر نوع خدمتی که می‌تواند به جامعه ارائه می‌دهد و در ذیل آن مجموعه نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که مراجعان در آنجا خدمات خود را ارائه می‌دهند و در25 موضوع این برنامه را اجرا خواهیم کرد . 

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌هایی برای بانوان در دهه کرامت، گفت: یکی از این برنامه‌ها «معصومه‌های بهشت» است که به‌منظور استعدادیابی دختران توسط امور بانوان انجام می‌شود و متناسب با استعدادهای آن‌ها نیز برنامه‌های مختلف اجرا می‌شود.

مهدی‌یار همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگ کارآفرینی برای بانوان به‌منظور خودکفایی خانواده‌ها خبر داد و گفت: یکسری نشست‌های معرفتی درباره مباحث اجتماعی و غیره با عنوان «برهان» نیز ویژه بانوان اجرا می‌کنیم که این نشست‌ها از دهه کرامت آغاز و تا پایان سال ادامه دارند . 

وی در از برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته ملی در لارستان در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: همچنین در این ایام اعزام زائر اولی‌ها و افرادی که 35 سال به بالا داشته و بیش از 10 سال است به حرم رضوی مشرف نشده‌اند، داریم . 

اعزام مزدوجین جدید و نیازمند به حرم رضوی، سخنرانی و اجرای سرودهای خاص امام رضا(ع) توسط نوجوانان، آماده‌سازی و ارسال گل از شهر خفر به حرم رضوی،‌ برپایی شب شعر رضوی در نی‌ریز و غیره از دیگر برنامه‌هایی بود که مهدی‌یار از آن‌ها نام برد . 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس یکی از برنامه‌های این نمایندگی را توسعه کلاس‌های مهدالرضا(ع) اعلام و با بیان اینکه هم‌اکنون 110 کلاس در استان برپا می‌شود و قرار است به  200 کلاس افزایش یابد،  اضافه کرد:‌ سال گذشته یک هزار و 500 نفر تحت پوشش حمایتی برنامه‌های مهدالرضا قرار گرفتند و در سال تحصیلی 99-98 این تعداد را به 3 هزار نفر خواهیم رساند که شروع کار را در ایام دهه کرامت با تربیت مربیان قرار داده‌ایم .

مهدی‌یار همچنین از اجرایی شدن فراخوان خادم‌یاران در دو مقطع هم برای آموزش بدو خدمت و هم بازآموزی خبر داد و گفت:  اجرای برنامه‌های ورزشی و سرکشی به بیماران بستری در بیمارستان‌ها با حضور خادمان حرم رضوی و اهدای بسته‌های تبرکی حرم رضوی، اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای هم از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس همچنین در بخشی از سخنان خود به فعالیت 12 هزار و 300 نفر خادم‌یاری رضوی در سطح استان فارس اشاره کرد و گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس در موضوع‌های مختلف معیشتی،کارآفرینی، فرهنگی، پزشکی، قرآنی خدماتی را ارائه می‌دهد و در ایام دهه کرامت نیز با هماهنگی  آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز برنامه‌هایی مشترک اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر