Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@05:45:11 GMT

پویش «صاحبخانه خوب» به البرز رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۹۴۹۲

پویش «صاحبخانه خوب» به البرز رسید

محمد محمدی فرد اظهار داشت: با توجه به گرانی مسکن و افزایش ودیعه مسکن و اجاره‌بهای منازل مسکونی و نیز قرارگرفتن در فصل جابجایی مستأجران، خانواده های طبقه محروم بیش از سایر اقشار جامعه با مشکلاتی در زمینه تأمین مسکن مواجه شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: در این راستا کمیته امداد برای حمایت بیشتر از طبقه محروم جامعه که جامعه هدف این نهاد محسوب می‌شوند، پویش «صاحبخانه خوب» را راه‌اندازی کرده است و به موجب این ام،ر بستر لازم برای مدارای بیشتر صاحبخانه ها با مستأجران تحت پوشش کمیته امداد فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حدود ۵۳ هزار نفر دراستان البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند؛ این نهاد به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش خود، تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به حدود هفت هزار خانواده مددجوی مستأجر اختصاص می‌دهد و علاوه بر این، مردم البرز را نیز به پیوستن به پویش صاحبخانه خوب دعوت می کند.

۴۶

کد خبر 1275751

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه ۹‌ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح ایتام و محسنین‌ پیوستند، گفت: ‌با این تعداد از حامیان در حال حاضر در استان ‌فرزند یتیم بدون حامی نداریم. - اخبار استانها -

محمدرضا البرز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ با بیان اینکه 9‌ هزار و 650 نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان به طرح اکرام پیوستند، اظهار داشت: ‌‌این تعداد از حامیان، حمایت بیش از 8 هزار فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند و در این طرح یک حامی می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند را به عهده بگیرد.

 وی با بیان اینکه ‌با این تعداد از حامیان در حال حاضر در استان البرز فرزند یتیم بدون حامی نداریم، افزود: بیش از 41 هزار حامی حمایت هزار و 720 یتیم و 6 هزار و 310 فرزند محسنین را برعهده‌ دارند.

 مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد 20 درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌ طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و 500 هزار تومان و فرزندان محسنین 800 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب و توسط خود حامیان به‌ طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند