Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال باز هم در فصل نقل و انتقالات رنگ ثبات را ندید و تا همین لحظه جدایی 9 بازیکن فصل قبل این تیم قطعی شده و علاوه بر آن تکلیف بازیکنانی مانند پاتوسی، چشمی، منتظری و علی کریمی هم مشخص نشده است.

تراکتور هم دیگری تیمی است که دستخوش تغییرات زیادی شده و علاوه بر اینکه سه بازیکن ذوب‌آهن با پایان دوران خدمت‌ باید به تیم سابق‌شان برگردند، از اشکان دژاگه هم خبری نیست و استوکس نیز با این تیم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی و فراز کمالوند هم راه هر ساله را در پیش گرفتند و حسابی در بازار نقل‌وانتقالات سبدخریدشان را پر کردند. کمالوند در اقدامی عجیب حتی با چند بازیکن تاثیرگذار فصل قبل پارس‌جنوبی‌جم هم خداحافظی کرد تا بازیکنان مد نظر خودش را به این تیم بیاورد.

استقلال باز هم در فصل نقل و انتقالات رنگ ثبات را ندید و تا همین لحظه جدایی 9 بازیکن فصل قبل این تیم قطعی شده است

جدایی حداقل 9 استقلالی

تا همین حالا هم جدایی 9 بازیکن از استقلال قطعی شده است. خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرده، قرارداد قرضی 6 ماهه امید نورافکن به پایان رسیده، منشا و ایسما ایران را ترک کردند، مهدی رحمتی و فرشاد محمدی‌مهر به پدیده رفتند و میثم تیموری تراکتوری شد. هنوز تمدید قرداد پاتوسی، چشمی، کریمی، منتظری و دانشگر هم قطعی نشده است.

خداحافظی تراکتور با 5+7 بازیکن

محسن فروزان برای فصل جدید جایی در تراکتور ندارد و با خرید رشید مظاهری، احتمال جدایی محمدرضا اخباری هم زیاد شده است. همچنین کنستانت، طاهران، طیبی، استوکس و نقی‌زاده هم به طور قطعی از این باشگاه جدا شدند. سه سرباز ذوب‌آهن هم با پایان دوران خدمت، به تیم سابق‌شان برمی‌گردند و با خرید میثم تیموری، احتمال جدایی رضا شربتی هم زیاد شده است. اشکان دژاگه هم دیگر ستاره‌ای است که هنوز جواب قطعی به مدیران این باشگاه نداده است.

11 بازیکن در خروجیِ قلعه

امیر قلعه‌نویی هم طبق معمول حضور پررنگی در بازار نقل‌وانتقالات داشت. تا این لحظه تعداد بازیکنانی که از سپاهان جدا شدند، دو رقمی شده است. مهرداد محمدی، محمد ابراهیمی، سیاوش یزدانی، محمد مسلمی‌پور، حسن جعفری، بختیار رحمانی، خالد شفیعی، جلال‌الدین علی محمدی، میلاد سرلک، مهدی امینی و رضا دهقانی این تیم را ترک کردند و قلعه‌نویی 8 بازیکن جدید خریده است.

خداحافظی کمالوند با 10 شاگرد تارتار

فراز کمالوند هم مانند همه تیم‌های قبلی‌اش، بازیکنانی نزدیک به تفکرات خودش را وارد تیم کرد. کمالوند برای خرید این بازیکن‌ها، تا این لحظه با 10 بازیکن فصل قبل پارس‌جنوبی‌جم خداحافظی کرد. بازیکنانی که در بین آن‌ها چند ستاره هم دیده می‌شد؛ ولی کمالوند برای ورود بازیکنان مد نظر خودش، قید آن‌ها را زد. احمد گوهری، روح‌الله سیف‌اللهی، ابراهیم صالحی، مجید علیاری، حسین پورامینی، سعید محمدی‌فر، مجتبی لطفی، علی عبدالله‌زاده، حامد نوراللهی و محمد ستاری بازیکنانی بودند که این فصل از پارس‌جنوبی جدا شدند.

راه یحیی از 7 بازیکن پدیده جدا شد

عبدالله حسینی به سایپا رفت، مرتضی منصوری شاگرد قلعه‌نویی شد، قاسمی‌نژاد به اهواز رفت، برزای و فراهانی به گلگهر سیرجان پیوستند، مسعود ریگی استقلالی شد و یوسف بهزادی در ذوب‌آهن جانشین مظاهری شد.

تابناک

انتهای پیام/

20 / 20 تاکتیک عجیب حراج در استقلال و سپاهان خروجی ها تیم‌های لیگ نوزدهم فوتبال لیست خروجی تیم‌های لیگ نوزدهم فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خروجی ها تیم های لیگ نوزدهم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت