Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،دکتر حسن النفعه در توئیتر خود نوشت: مایلم تحسین خود از روش مدیریت ایران بر سیاست خارجی‌اش را ابراز کنم؛ این کشور علی‌رغم محاصره و تمامی چالش‌ها توانسته از منافع خود صیانت کند بدون آنکه به کرامت و استقلال خود آسیبی وارد کند، در حالی که همگان را ناچار به احترام به خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرادی ندارد که از ایران بیاموزیم!

5050

کد خبر 1275826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

بنا به دعوت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح اقدامات به عمل آمده توسط وزارت امور خارجه پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گزارشی از پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس و هماهنگی‌های انجام شده در این زمینه ارائه نمود و به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد. 

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تمجید از عملیات‌نظامی مقتدرانه و ظفرمندانه نیرو‌های مسلح کشورمان علیه اهداف رژیم متجاوز و تروریست صهیونیستی، از تلاش‌ها و اقدامات دستگاه دیپلماسی در تبیین اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و حمله به اماکن دیپلماتیک برای مقامات سیاسی کشور‌ها و مجامع بین المللی و همچنین هماهنگی دیپلماسی با میدان در عملیات اخیر علیه رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کردند.

امیرعبداللهیان از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس