Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی هشتمین فراخوان اعطای فرصت‌های مطالعاتی در حوزه‌های علوم شناختی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی را منتشر می‌کند. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه‌های مرتبط با اولویتهای آموزشی و پژوهشی علوم و فناوریهای شناختی باشد؛ حمایت مالی ستاد تنها بخشی از هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن تأمین می‌کند و دانشجویان پس از گذراندن دوره فرصت مطالعاتی ملزم به بازگشت به کشور و انجام تعهدات مربوطه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند پس از مطالعه آییننامه فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا پانزدهم مرداد ماه امسال در کارتابل شخصی خود به همراه سایر مدارک بارگذاری کنند؛ زمان ثبتنام در فراخوان تمدید نمی‌شود.

 دانشجویان علاقه‌مند به استفاده از این فرصت مطالعاتی می‌بایست در فرم مربوط، برنامه کاری(گانت چارت) دانشجو در دانشگاه مقصد به مدت 6 ماه ارائه داده و لزوم حضور در کشور مقصد(دانشگاه خارجی) بیان شود و حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد.

در این فراخوان در صورت تایید طرح مقدماتی، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آییننامه قرار می‌گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت ستاد و مطالعه آییننامه اعطای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی، اطلاعات لازم را کسب کنند.

تحصیل 3 هزار دانشجوی خارجی در رشته‌های علوم پزشکی ایرانتوضیحات وزارت علوم درباره برخورد با تخلفات دانشجویان در فضای مجازی

انتهای پیام/

R1529/P/S2,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت علمی ریاست جمهوری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت علمی ریاست جمهوری معاونت علمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت و ظرفیتی برای ارتقای زیرساخت‌های بین المللی در این دانشگاه است.

دکتر علی نظری امروز ۲۶ اسفندماه در نشست شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اهمیت و توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآن کریم تاکید کرد و افزود: نهضت قرآنی در همه سطوح جامعه ایجاد شود و روزانه خانواده‌ها، آیات قرآن را بخوانند و سبک زندگی خویش را براساس تعالیم قران کریم، پیش ببرند.

وی ادامه داد: گروه‌های آموزشی و دانشکده‌ها در موضوعات مربوط به جذب دانشجویان بین‌الملل مشارکت بیشتری داشته باشند و برنامه‌های خود را براساس تحلیل‌های دقیق آماری ارائه کنند.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت و ظرفیتی برای ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در دولت قبل هیچکدام از پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه به نتیجه نرسید
  • مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی وزارت علوم شد
  • اعطای مدرک کارشناسی به حافظ ۹ ساله قرآن کریم در استهبان + فیلم
  • آمادگی ایران برای افزایش اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ونزوئلا
  • جزئیات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان
  • وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است
  • جزئیات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان داخل کشور
  • جزییات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان داخل کشور
  • برگزاری سمپوزیوم دوروزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محور فناوری‌های شناختی
  • برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری‌های شناختی