Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:50:26 GMT

نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس دزفول به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۰۹۸۲

نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس دزفول به دنیا آمد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول، سه شنبه ۱۱ تیرماه ۹۸ ساعت ۶ و ۵۴ دقیقه صبح در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز ارتباطات ۱۱۵ دزفول جهت امداد رسانی به مادر باردار ۳۲ ساله در شهر میانرود، تکنسین های پایگاه شهر میانرود کد ۷۰۷ اورژانس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنسین های اورژانس دزفول پس از کنترل علائم حیاتی مادر و اقدامات حمایتی مورد نیاز به مادر باردار در به دنیا آمدن فرزندش کمک کردند.

پس از تولد نوزاد اقدامات لازم، نظیر کلمپ بند ناف، پوار نوزاد، اکسیژن تراپی و ایجاد محیط گرم انجام و مادر و نوزاد در سلامت کامل به بیمارستان بزرگ دزفول (دکترگنجویان) منتقل شدند.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول سرپرست سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان با بیان این که امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهم‌ترین شاخص ‎های توسعه در جامعه به شمار می‌آید گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت ویژه از مادران باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه به شمار می‌رود لذا از ابتدا سال جاری تاکنون هزار و ٣١٣ مورد مراقبت مادران باردار توسط ماما‌ها انجام شده که ٢٣٢ مورد ازآن‌ها مادران مراقبت ویژه و نیازمند پیگیری فوری بوده اند و تعداد دو هزار و١٣٧ مورد مراقبت کودکان زیر ۵سال انجام شده است.
دکتر محمود ولایتی افزود: ٧١٣ دز واکسن روتین کودکان و ١۴٢ دز واکسن هاری در این مدت تزریق و برای ١٨۵ نوزاد ۳ تا ۵ روزه نیز غربالگری انجام شد.
وی گفت:هفت هزارو۴۰٨ بیمار نیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط پزشکان ارائه خدمت شدند و ٩٢٢ خدمت سرپایی نیز توسط پرستاران و ۵٣٩مورد بستری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند