Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@15:54:12 GMT

کدام محصولات سایپا در بازار ارزان شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۱۱۱۰

کدام محصولات سایپا در بازار ارزان شد؟

به گزارش وانانیوز، 

براساس مشاهدات میدانی قیمت محصولات سایپا در بازار  نسبت به روز گذشته با ثابت ماند. تنها ۳ خودرو سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ (تنوع رنگ) با مبلغ ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ (تنوع رنگ) با مبلغ ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با کاهش نسبی در بازار خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار مسکن امسال به کدام سو می رود؟ | نگاه مسکن به بازارهای موازی

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به حساسیت شهروندان در مورد وضعیت بازار مسکن در سال جدید، گفت: حوزه مسکن از مؤلفه‌های بسیاری نظیر سیاست‌های مالی دولت، تورم، نرخ ارز و ... اثر می‌پذیرد و از منظر کلان، آنچه در سال جدید برای این حوزه رخ می‌دهد، بیش از هر چیز وابسته به رفتارهای دولت و سیاست‌های اوست.

کیانوش گودرزی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، افزود: دولت در سال گذشته سرگرم سیاست‌های انقباضی و مهار تورم بود و در بازار ارز نیز موفق شد ثبات نسبی بازار را حفظ کند. هم‌زمان در نهضت ملی مسکن نیز دولت در حال برنامه‌ریزی برای احداث ساختمان‌های جدید و تسهیل تولید بود و اگر این سیاست‌ها در عمل و نه به‌صورت شعار در سال جاری نیز استمرار پیدا کند، می‌تواند روی تثبیت قیمت مسکن مؤثر باشد.

گودرزی با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از ثبات قیمت مسکن در سال گذشته، نتیجه رکود و کسادی معاملات این بازار بود، اظهار کرد: تنظیم گری دولت باید به نحوی باشد که قیمت مسکن باوجود رونق نسبی بازار، تثبیت شود وگرنه توقف رشد قیمت مسکن در رکود شدید معاملات، می‌تواند به‌محض تغییر مؤلفه‌های کلان اقتصادی، نقض شده و بازهم قیمت‌ها رشد کند.

او ادامه داد: در طول سال گذشته ما بارها اعلام کردیم که آرامش بازار مسکن ناشی از رکود معاملات است که در بازارهای موازی مثل ارز، طلا، سکه و خودرو نیز حاکم است؛ ازاین‌رو کسانی که نیاز مالی دارند حاضر هستند ملک و آپارتمان خود را به قیمت مناسب‌تر از قبل و حتی با تخفیف به خریدار ارائه دهند؛ اما با اتمام این رکود نمی‌توان انتظار داشت که ثبات قیمتی بازار ادامه پیدا کند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به تغییرات اخیر قیمت ارز در بازار غیررسمی، گفت: در اسفندماه گذشته، به‌محض اینکه قیمت دلار آزاد از محدوده ۵۰ هزار تومان به سمت ۶۰ هزار تومان خیر برداشت، همان فروشندگان مسکن که دنبال مشتری بودند و برای جذب مشتری تخفیف هم می‌داند، دست از فروش کشیدند و قیمت‌های پیشنهادی را ۲۰ درصد بالا بردند تا ببینند در سال ۱۴۰۳ قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

گودرزی تأکید کرد: همه اتفاقات به حوزه حاکمیت و دولت برمی‌گردد و سرنوشت بازار مسکن منوط به این است که دولت چه تدابیری اتخاذ کند تا این بازار که تأثیر پذیرفته از سایر بازارهاست، تحت کنترل باقی بماند.

او ادامه داد: در ابتدای سال حقوق و دستمزد افزایش پیدا کرده و قیمت نهاده‌های ساختمانی نیز متأثر از تورم و نرخ ارز، مترصد افزایش است. در این میان وضعیت بازارهای موازی هم باید مشخص شود و درمجموع، اگر اتفاق خارج از انتظاری در این حوزه‌ها رخ ندهد، می‌توان انتظار داشت که بازار مسکن هم اثر کمتری بپذیرد.

گودرزی افزود: در شرایط فعلی، بازار مسکن منتظر این متغیرهاست و طبق روال همه ساله، بعد از تعطیلات نوروزی منتظر کشف قیمت‌های جدید خواهد بود.

کد خبر 841000 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین مسکن مسکن - مصالح ساختمانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات به کدام سو می‌رود؟
  • بازار مسکن امسال به کدام سو می رود؟ | نگاه مسکن به بازارهای موازی
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟