Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپ‌های در نظر گرفته شده برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال از گمرک ترخیص شد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی رئیس سازمان لیگ فوتسال، در نهایت 300 عدد از توپ‌های درنظر گرفته شده برای لیگ فوتسال امروز (سه‌شنبه) از طریق گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ترخیص و از فردا در اختیار تیم‌ها، هیئت‌های فوتبال استان‌ها و عوامل برگزاری مسابقات قرار داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام برنامه هفته‌های دوم تا ششم لیگ برتر فوتسال

 

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد و فعالیت سامانه بارشی با بارش‌های بهاری و رگباری از فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در استان، اظهار کرد: این سامانه موجب بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او ادامه داد: این سامانه بارشی در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت مناطقی از استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی را فرا می‌گیرد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر) پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت برای مناطقی از استان به ویژه شهرستان‌های نیمه شمالی، نیمه شرقی و مناطق مرکزی را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: این سامانه در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برای مناطق شمالی و شرقی گزارش شده است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه و تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه هاست، توصیه می‌شود: در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نشود، در جابجایی عشایر احتیاط، دهانه پل‌ها پاکسازی، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود و تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم