Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@14:28:22 GMT

وریا:برای ماندن در استقلال شرطی نداشتم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۱۵۰۷

وریا:برای ماندن در استقلال شرطی نداشتم

وریا غفوری مدافع راست تیم استقلال که پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت قراردادش را با این تیم تمدید کرد در حاشیه تمرین امروز تیمش به خبرنگاران گفت: ما کارمان را به موقع شروع کردیم و شرایط خوبی داریم. با توجه به اینکه حدود یک هفته است که تمرینات ما آغاز شده، به سطح خوبی رسیدیم و ان‌شاءالله با تکمیل نفرات و برگزاری اردوی پیش رو، شرایط‌مان برای فصل جدید بهتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد عملکرد استقلال در فصل قبل گفت: به نظرم ما ضعیف کار نکردیم. با اینکه قهرمان نشدیم، اما شخصیت تیمی خود را نشان دادیم و فصل بدی نبود. اگر تنها نیم‌فصل دوم فصل قبل را لحاظ می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم. امیدوارم بازیکنان تیم تا جایی که امکان دارد، حفظ شوند و در فصل جدید با ادامه روند خوب خود، قهرمان شویم. فکر می‌کنم با شروعی که داشتیم و نوع تمرینات و آماده‌سازی، از اول فصل کارمان را قوی آغاز کردیم.

غفوری ادامه داد: تغییرات زیاد به ضرر هر تیمی است. امیدوارم نفرات کلیدی تیم حفظ شوند و با کمترین تغییرات وارد مسابقات شویم.

غفوری درباره بستن بازوبند کاپیتانی در فصل آینده گفت: صحبت خاصی در این باره مطرح نشده است. ان‌شاءالله اگر زمان آن فرا برسد، تابع نظر سرمربی و باشگاه هستم.

مدافع راست ملی پوش آبی‌ها در پایان گفت: من هیچ شرط مالی نداشتم. یک بار برای همیشه می‌گویم. هیچ منتی نمی‌گذارم و هر کاری که انجام دادم برای دلم بوده است، اما شاید نزدیک به پنج، شش میلیارد تومان برای ماندن در استقلال ضرر کردم. کلاً دو جلسه با باشگاه داشتم که یکی با آقای منزوی بود که به توافق رسیدیم و یک جلسه هم با آقای فتحی داشتم. بازیکن نمی‌تواند بگوید با من قرارداد ببندید. باشگاه باید تماس می‌گرفت که انگار درگیری‌هایی داشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وریا غفوری باشگاه استقلال تمرین استقلال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • شرایط ناپایدار جوی در لرستان حکمفرما خواهد بود
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • هشدار زرد هواشناسی لرستان
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)
  • خاطره روحانی سرشناس از روزهای فقیر شدنش | پول یک تکه نان هم نداشتم بخرم
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!