Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:04:06 GMT

رسمی؛ کوین پرینس بواتنگ از بارسلونا جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۱۵۶۷

کوین پرینس بواتنگ، مهاجم غنایی بارسلونا از این تیم جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان قبل نام های زیادی برای تقویت خط حمله بارسا مطرح شد اما در نهایت انتقالی عجیب صورت گرفته و کوین پرینس بواتنگ به صورت قرضی از ساسولو راهی نوکمپ شد. مهاجم غنایی در دوران حضور خود در بارسلونا تنها در 8 بازی به میدان رفت و امروز با انتشار یک متن در صفحه رسمی خود از این باشگاه خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار حاکی از احتمال بالای انتقال کوین پرینس بواتنگ به بشیکتاش ترکیه است.

 

کوین پرینس بواتنگ در صفحه خود نوشت: "امروز یکی از تجربیات هیجان انگیز دوران حرفه ای من به پایان می رسد و من از همه افرادی که این امکان را برایم فراهم کردند تشکر می کنم.

 

همچنین من از هم تیمی هایم که از روز اول کاری کردند احساس کنم در خانه هستم نیز تشکر می کنم، آنها قهرمانانی بزرگ و انسان های خوبی هستند.

 

از مدیران همیشه حاضر و در دسترس و همچنین هواداران نیز ممنونم و همیشه یاد آنها در قلب من خواهد ماند. می خواستم دستاوردهای بیشتری در بارسلونا داشته باشم اما هر دقیقه بازی و تمرین کردن در این لباس فوق العاده برایم افتخار بزرگی بود."

 

 

کوین پرینس بواتنگ نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کوین پرینس بواتنگ نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گل پشت پای تماشایی پرینس اووسو مقابل نیوانگلند (تورنتو اف سی - نیوانگلند)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر