Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان در دوره چهارم سفرهای شهرستانی خود به بافت و ارزوئیه سفر کرد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز و در دوره چهارم سفرهای شهرستانی خود به بافت و ارزوئیه سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر یک‌روزه نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به کهنوج به روایت تصویربازدید نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از منازل کپری ریگاننماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به شهدای بم ادای احترام کرد+تصاویر

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان بافت و دیدار مردمی از جمله برنامه‌های سفر امام جمعه کرمان به این منطقه بود.  

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمد بارانی» را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

متن حکم نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردمداری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئولیت نیز منشأ خدمات و برکات فراوانی برای مؤمنین و بویژه جوانان و فرهیختگان خواهد بود. امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

به گزارش مهر، حجت الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر بود که جمعه این هفته جای خود را به حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد داد.

کد خبر 6079931

دیگر خبرها

  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست