Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@08:14:02 GMT

مدل بازی من مانند کریستیانو رونالدو است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۳۰۳۰

مدل بازی من مانند کریستیانو رونالدو است

گابریل مارتینلی، مهاجم جوان و برزیلی آرسنال از انتقال به این تیم رضایت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز باشگاه آرسنال اعلام کرد برای عقد قرارداد با گابریل مارتینلی، مهاجم 18 ساله و برزیلی به توافق رسیده و این بازیکن خوش آتیه از فصل بعد در لندن بازی خواهد کرد. بسیاری سبک بازی مارتینلی را شبیه به ستاره ای چون کریستیانو رونالدو می دانند و او نیز ابراز امیدواری کرد از فرصت بازی کردن در آرسنال بیشترین بهره را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل مارتینلی گفت: "مدل بازی من مانند کریستیانو رونالدو است، او بازیکنی است که به سختی تلاش کرده و خودش را به سطح بالاتر می رساند و همیشه در مسیر کسب جوایز تیمی و شخصی است. من به بازی ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، مسی و نیمار نگاه می کنم زیرا آنها بازیکنانی هستند که سرنوشت بازی را مشخص کرده، بسیار حرفه ای هستند و خودشان را وقف فوتبال می کنند.

من نیز به بازی تیمی علاقمند بوده و به دنبال کسب پیروزی و جوایز فردی هستم. رویای من در کودکی بازی کردن در اروپا و انتقال به تیمی بزرگ مانند آرسنال بود.

پوشیدن لباس آرسنال برای اولین بار یک لحظه بسیار بزرگ برای من است، من برای همه چیز بسیار سپاسگزارم، خدا را شکر کرده سعی خواهم کرد بیشترین استفاده را از این فرصت کنم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال آرسنال رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: به‌عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به‌خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، قرقیزستان تغییرات اساسی داشته و بازی سخت و پُرهیجانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه قرقیزستان تیمی باکیفیت و فیزیکی است، خاطرنشان کرد: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحت هستم. آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها نشان داد که هیچ بازی آسانی در این مسابقات وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. صعود به جام جهانی مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال است. همین موضوع باعث می‌شود همه تیم‌ها بدون توجه به نام رقبا بجنگند و نتایج غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

شمسایی درباره تأثیر غیبت حسین طیبی در تیم ملی ایران اظهار داشت: حسین بازیکنی بزرگ است و دوست داشتیم او کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند. خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به‌خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

ایران از ساعت 12:30 روز چهارشنبه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898550

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟