Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: افراد سودجو و کلاهبردار با شروع تعطیلات تابستان از موقعیت سوءاستفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود دفاتری را با عنوان دفاتر خدمات گردشگری در سطح شهر اجاره می کنند.

وی افزود: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی، چاپ آگهی در مطبوعات یا سطح شهر، اقدام به تبلیغات فریبنده در خصوص "اعزام مسافران و گردشگران در فصل تابستان به شهرها و کشورهای مختلف از طریق تورهای گردشگری" می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد: در ادامه شهروندان نیز پس از ثبت نام و پرداخت وجه، نسبت به تهیه بلیت اقدام و پس از مراجعه به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن پی به جعلی بودن بلیت ها برده و متوجه می شوند شرکت صادر کننده تعطیل و متهمان متواری شده اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مسافران برای تهیه بلیت به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه مالی و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری کنند و لازم است برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها و مراکز رسمی معتبر مراجعه شود.


انتهای پیام/

20 / 20 معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کلاهبرداری آژانس های مسافرتی تورهای گردشگری سرهنگ "محمدرضا اکبری" افراد سودجو و کلاهبردار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کلاهبرداری آژانس های مسافرتی تورهای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد