Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال تیم شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور اقدام به جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش کرده است.
وی بیان کرد: پیش از این نیز عقد قرارداد با «سید محمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال افزون» سه بازیکن لژیونر تیم ملی به نتیجه رسیده بود و تلاش برای جذب چند بازیکن ملی پوش دیگر در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.
تمرین‌های آماده سازی تیم شهرداری ارومیه پس از تعیین شاکله اصلی تیم از نیمه مرداد ماه امسال آغاز می‌شود تا بازیکنان در فرصت زمان باقیمانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم برسند.
تیم شهرداری ارومیه فصل گذشته سال کم فروغی را پشت سرگذاشت و با وجود ایجاد تغییرات سه باره در انتخاب سرمربی نتایج ضعیفی به دست آورد؛ این تیم همچون سال ۱۳۹۶ وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور نداشت و با قرار گرفتن در رده دهم جدول شانس حضور در رقابت‌های پلی آف را از دست داد.
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال ۱۳۹۰ اقدام به تیم داری در لیگ برتر والیبال کرده است؛ کسب چهار مقام سومی در سال‌های ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، نایب قهرمانی در سال ۱۳۹۳، پنجمی در سال ۱۳۹۱ و کسب عناوین هشتم و دهم در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نتیجه حضور این تیم در لیگ برتر ایران طی هفت سال اخیر است.
سال گذشته با توجه به نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران، شهر ارومیه ۲ سهمیه در لیگ برتر کشور داشت.
۷۱۵۶/۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • شرط سنی رقابت‌های والیبال سال ۱۴۰۳
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد