Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:13:06 GMT

آئین نکوداشت سید محمد حسینی زنجانی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۵۸۳۱

آئین نکوداشت سید محمد حسینی زنجانی برگزار می شود

محمدجواد غم پرور در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین نکوداشت مجتهد عالیقدر حاج سید محمد حسینی زنجانی خبر داد و افزود: این مراسم ۱۳ تیرماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مراسم با حضور مسئولین استانی و مدیر حوزه‌های علمیه کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در سالن همایش حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت‌امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: هدف از برگزاری این مراسم، نکوداشت بزرگان علمی و دینی استان زنجان و اینکه جوانان با این شخصیت‌های بزرگ و ارزشمند به خوبی آشنا شوند.

غم پرور همچنین از برگزاری جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این جشن معنوی ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

کد خبر 4656635

منبع: مهر

کلیدواژه: زنجان مراسم نکوداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟