Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تقویت احزاب و ایفای نقش آنها در تربیت سیاسی مدیران جامعه، اظهار کرد: تدوین منشور گفت‌وگوی سیاسی یکی از اقدامات دولت در جهت تقویت احزاب و تشکل‌های سیاسی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو در نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان شبستر، با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود به صورت حداکثری استفاده کنیم، افزود: باید گفتمان سیاسی بین دولت و احزاب شکل گیرد و احزاب نقش موثر خود در تربیت سیاسی مدیران جامعه را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به نقش رسانه‌ها در تحکیم مردم‌سالاری، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان را از میان بردارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر مقابله جدی با مفسدان تأکید کرد و گفت: فساد مسئولان و دستگاه‌های اداری راهبرد دشمنان و منافقان برای مقابله با نظام است، بنابراین در برخورد با فساد و قطع دست مفسدان نباید کوتاهی شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باارزش‌ترین نعمتی است که به ملت ایران عطا شده است، افزود: حل مسائل و مشکلات کشور امروز بر عهده ما مسئولان است و عملکرد ما در تاریخ ثبت خواهد شد.
راستگو با بیان اینکه جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی، عملکردها را تخریب می‌کند، افزود: برخی‌ها در داخل کشور بدون اطلاع از محتوای برجام، اقدام به تخریب آن کردند که همه این رفتارها ریشه در نگاه سیاسی و جناحی داشت.
وی با بیان اینکه تمکین به خواست اکثریت، از اصول دموکراسی است، گفت: همه باید تابع رای مردم و در تلاش برای جلب رضایت عمومی باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان همچنین سلامت و امنیت انتخابات را دو سیاست اصلی این ستاد عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود و همه باید برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی نیز با تأکید بر تقویت گفتمان سیاسی بین دولت و احزاب و درک مشترک از مسائل کشور و استان، گفت: قهر سیاسی چاره مشکلات نیست و همه فعالان و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید در جهت حل مشکلات مشارکت داشته باشند.
مرتضی محمدزاده با بیان اینکه بین واقعیت و احساس عمومی از وضعیت کشور شکاف جدی وجود دارد، افزود: بخشی از این تفاوت به دلیل تبلیغات سوء دشمنان است که برای مقابله با آن، افزایش آگاهی‌های عمومی باید در دستور کار مسئولان و فعالان سیاسی باشد.
تعدادی از نمایندگان تشکل‌های سیاسی و صاحب‌نظران شهرستان شبستر نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی استان و شهرستان پرداختند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان شبستر، با حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه این شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی تبلیغات دموکراسی سیاسی و اجتماعی ملت ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها

شهرام خواجوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۳۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و شهرستانی زیرمجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در استان فعال هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در استان مشغول به فعالیت هستند.

خواجوی اظهار کرد: این تشکل‌ها در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی با موضوع فراگیر ایثار و شهادت، دفاع مقدس، حفاظت محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، جمعیتی و براساس علایق افراد و براساس محور‌های ابلاغی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسائل اجتماعی و فرهنگی دغدغه اعضای تشکل‌های مردم نهاد است

وی با بیان اینکه تشکل‌های اجتماعی حلقه واسط بین مردم و دولت به شمار می‌روند، گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در ترغیب، تشویق و جلب نظر مردم در انجام کار‌ها و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و می‌توانند با اظهارنظر‌های تخصصی دولتمردان و کارگزاران را یاری رسانند.

خواجوی اضافه کرد: تشکل‌های غیردولتی از دل مردم برخاسته و نقش مهمی در تقویت مشارکت اجتماعی مردم دارند.

وی در خصوص شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارکرد‌های این شورا را نوآوری اجتماعی برای تقویت مشارکت اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی تشکل‌های اجتماعی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها