Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:11:14 GMT

کشف 100 قطعه پرنده کمیاب در اتوبوس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۵۹۳۹

کشف 100 قطعه پرنده کمیاب در اتوبوس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ قطعه پرنده کمیاب در شهرستان بیرجند از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد. پرنده

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حیدری افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای گذری در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس آگاهی

وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی این خودرو ۷۵ قطعه طوطی کوتوله و ۲۵ قطعه عروس هلندی کشف کردند که در این زمینه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. عروس هلندی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با یادآوری برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

کد خبر 6086249

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست