Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: توطئه تبلیغاتی بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی است که سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم مقابله با تبلیغات سوء دشمنان علیه اسلام و انقلاب قرار دارد.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی‌های پیاپی در مقابل نظام اسلامی به فشار تبلیغاتی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی علیه ایران روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی افزود: رساندن حقایق اسلام به گوش جهانیان و شناساندن آن به مردم از وظایف این سازمان بوده و در این راستا به سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، تأسیس مراکز اطلاع‌رسانی و اعزام مبلّغ، اشاعه فرهنگ اسلامی را عهده‌دار شده است تا بتواند پیام آزادی انسان‌ها در چارچوب دین اسلام و مقابله با استکبار را به ملت‌ها برساند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی، به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور، در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی که اصل تفکیک‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است نقشی بس خطیر و حسّاس بر عهده دارد.
وی عنوان کرد: این نهاد انقلابی، برای تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند، وارد میدان شد و رشد کرد.
خادمی تأکید کرد: در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای ازبین بردن فرهنگ انقلابی، نسل جوان انقلاب، ارزش‌های دینی و اسلامی به کار گرفته‌، بر همگان واجب است که به تقویت پایه‌های تقوا و تعهد در این مرزوبوم بپردازند.
وی یاد آور شد: سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش سفیران هدایت و اعزام آنها در تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور، در تلاش است تا بتواند اسلام ناب را در سراسر جهان بگستراند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

اسدالله عباسی در نشست ستاد حجاب و عفاف با بیان اینکه براساس باور‌های دینی و مذهبی رعایت حجاب و عفاف تکلیفی شرعی است افزود: برای اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بهای سنگین مادی و معنوی پرداخت شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت کانون‌های فرهنگی تصریح کرد: حریم‌ها در اسلام مشخص و تعیین شده است و دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضوابط و نقشی که دارند در این بخش فعال باشند.
استاندار به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: از شیوه‌ها و روش‌های نوین جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بهره گرفته شود.
آقای عباسی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف ترویج عفاف و حجاب از افراط و تفریط در این حوزه پرهیز شود افزود: گردشگر پذیر بودن گیلان نباید سبب جولان فرهنگ غربی باشد و ما با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در گیلان هنجار شکنی صورت گیرد و با اقتدار تا پاک سازی کامل فرهنگ غربی ایستاده ایم گفت: به همه مسئولان و فرمانداری‌ها و همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که در اجرای هر چه بهتر این طرح با همدلی فعال باشند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.
در پایان هریک از مدیران حاضر در این نشست گزارش عملکرد خود را در حوزه مقابله با بد حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد