Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جنگ شبانگاهی شب های پرستاره شهر من از ۱۳ تا ۲۸ تیرماه سالجاری از ساعت ۲۱ در سینما تابستانه بوستان باراجین برگزار می شود.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت شهروندی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی از جمله اهداف برگزاری این جنگ های شبانگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های آئینی و ورزشهای بومی و محلی، اجرای مسابقه خانواده، نمایش طنز، موسیقی و برنامه های مفرح فرهنگی از جمله برنامه های جنگ بزرگ شب های پرستاره است که با محتوای آموزش های شهروندی برگزار می شوند.

درافشانی افزود: تابستان امسال تلاش کرده ایم تا در نقاط مختلف شهر قزوین و نواحی منفصل شهری برنامه های مفرح فرهنگی ورزشی برگزار کنیم، مطمئناً این برنامه ها در ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و همچنین ارتقای سطح فرهنگ مثمر ثمر است.

کد خبر 4656820

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد درافشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در ششمین جشنواره خدمت کریمانه در روستای علی آباد بخش شمیل که با حضور سه خانواده شهید مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: جوانان قرآنی منشاء خیر و برکت هستند و امروز ما در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و دشمن برای جنگ با قرآن آمده است.

دبیر ششمین جشنواره خدمت کریمانه گفت: این جشنواره با هدف ترویج و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام، کشف استعداد‌های قرآنی در منطقه و فراهم کردن شرایط مناسب یادگیری و حفظ قرآن کریم برگزار شد.

محمد ترابی افزود: بخش مسابقه قرآن و اذان با حضور بیش از ۱۱۰ قاری نوجوان دختر و پسر و بخش مسابقه شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام نیز با تعداد۱۷۰ تن به مدت یک هفته در این مسجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان در رشته‌های صوت، ترتیل، حفظ، اذان و شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام جوایر نفیسی اهدا شد.

در پایان این مراسم از سه خانواده شهید مدافع حرم، خانواده شهید سالاری، شهید تختی نژاد و شهید زارعی قدردانی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی