Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که جز سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، روز‌های ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

پیش از این برخی چهره‌های شاخص در ترکیب اولیه ایران حضور داشتند که اتحادیه جهانی کشتی از حضور آن‌ها خبر داده بود، اما کادر فنی جز یکی دو وزن، نفرات اصلی را به میدان نمی‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

٥٧ کیلوگرم: عرفان جعفریان - امیر پرسته
٦١ کیلوگرم: مجید داستان
٧٠ کیلوگرم: میثم نصیری
٧٩ کیلوگرم: بهمن تیموری
٨٦ کیلوگرم: مرصاد مرغزاری
٩٧ کیلوگرم: علی شعبانی - عباس فروتن
١٢٥ کیلوگرم: یدالله محبی
سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: عباس حاج کناری - مصطفی میرعمادیان
سرپرست: هادی حبیبی

این در حالیست که تیم ملی آمریکا با عنوان‌داران جهان و المپیک راهی این تورنمنت می‌شود و بسیاری دیگر از چهره‌های شاخص کشتی جهان نیز در جام یاشاردوغو کشتی می‌گیرند، فرصتی که به نظر می‌رسد می‌توانست بهترین محک برای شانس‌های اصلی کسب مدال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد ، کشتی آزاد ، کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه ، جام یاشاردوغو ترکیه ، تیم منتخب کشتی آزاد ایران ، حسن یزدانی ، رضا یزدانی ، علیرضا کریمی ، جام یاشاردوغو ، یاشاردوغو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رقابت های بین المللی کشتی آزاد کشتی آزاد کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه جام یاشاردوغو ترکیه تیم منتخب کشتی آزاد ایران حسن یزدانی رضا یزدانی علیرضا کریمی جام یاشاردوغو یاشاردوغو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست کشتی گیر عنوان دار ازبکستان صاحب ششمین سهمیه المپیک برای کشتی فرنگی ایران شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان و دومین و آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت ها، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و ششمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با راهیابی به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقایت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز موفق به کسب ۴ سهمیه از ۶ سهمیه المپیک پاریس شده بود.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران با کسب سهمیه های کامل المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خود را برای حضوری پر قدرت در این رقابت ها آماده می کند.

کشتی آزاد ایران نیز موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم باید در مسابقات جهانی کسب سهمیه در استانبول که ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود در آخرین فرصت برای کامل کردن سهمیه خود تلاش کند.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد