Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با همت ۳۹۷ خیر خراسان جنوبی در قالب طرح "با مهر تا مهر" ۸۰۰ میلیون ریال کتاب، لوازم تحریر و وسایل بازی برای کودکان مناطق آسیب دیده از سیل فراهم شد. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فائزه موهبتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل فروردین ماه امسال در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: هدف ما نشاندن لبخند شادی و رضایت بر لب کودکانی است که این روزها دست خوش حوادث تلخ شده‌اند تا بتوانیم با ایجاد شور و نشاط، استرس و اضطراب آنها را تا حدی کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توجه به موضوع ذهن و روان کودکان بعد از بحران به وجود آمده امری لازم و ضروری است افزود: وظیفه داریم با توجه کردن به کودکان و رفع خواسته‌ها و نیازهایشان رسالت اخلاقی خویش را پیش بریم.

 معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به به اجرای طرح ملی «با مهر تا مهر» بیان کرد: این طرح با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم آسیب دیده از سیل امسال به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد.

طرح «با مهر تا مهر» با همکاری 11 کتابفروشی در گلستان اجرا می‌شودهلال احمر سیستان و بلوچستان مردم را به پیوستن به پویش "با مهر تا مهر" دعوت کردمشارکت اصفهانی‌ها در طرح «با مهر تا مهر» برای کمک به دانش آموزان مناطق سیل‌زده

موهبتی تصریح کرد: مردم انسان دوست خراسان جنوبی با شرکت در این پویش مهربانی باری دیگر ماهیت خیرخواهی خود را به اثبات رساندند.

وی خواستار شرکت هرچه بیشتر مردم در این طرح شد و افزود: تاکنون 26 کتابفروشی و 397 نفر از هم استانی‌ها در این طرح شرکت کرده‌اند.

 معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه  اقلام جمع‌آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده ارسال خواهد شد گفت: تاکنون در قالب اجرای این طرح بیش از 800 میلیون ریال کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۴ هزار تخته پتو از اصفهان به مقصد مناطق سیل زده خوزستان بارگیری و ارسال شده است.


محمد نوید متقی افزود: به منظور کمک مردم سیل زده خوزستان بیش از ۲۵۰۰ تخته پتو از انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمرخوانسار و ۲۱۰۴ تخته پتو از انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر کاشان به این مناطق ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی