Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در گرمسار برگزار شد افزود: فناوری در واحدهای تولیدی و صنایع باید توسعه یابد که این امر ضرورت مشارکت شرکت های دانش بنیان را در جهت تغییر رویکرد از مونتاژ کاری به نوآوری طلب می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از هلدینگ ها و سرمایه گذاری در مناطق محروم از مهمترین اولویت های کاری در بحث تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری است که می تواند در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال که از مهمترین دغدغه های دولت است موثر باشد .

وی تأکید کرد: رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور را مرهون خلاقیت و پشتکار صنعتگران و معدنکاران می دانیم و روز صنعت و معدن فرصت خوبی برای تبیین دستاوردها و پتانسیل های صنعتی و معدنی است تا برنامه ها را بصورت تعاملی به اجرا در آوریم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: توسعه تولید، تأمین ساخت داخل، فعال سازی واحدهای تولیدی از مهمترین اولویت ها و محورهای کاری ما در جهت تحقق شعار سال و رونق تولید و حمایت از تولید داخل است .

اسودی خاطرنشان کرد: صنایع نساجی، پوشاک، لوازم خانگی، حمل و نقل ریلی و بحث خوشه های صنعتی در جهت توسعه تولید باید ویژه دیده شود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: باید در مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک ها و توسعه تجارت الکترونیک، همچنین بهبود فضای کسب و کار مرتبط با صنعت، معدن و تجارت، رفع موانع تولید و دسترسی آزاد به اطلاعات برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه و اجرا گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان تجارت الکترونیک دولت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طی سال ۱۴۰۲ با شناسایی قریب به یک صد میلیون تن ذخایر معدنی اعم از ذخایر فلزی و غیر فلزی موفق شدیم رشد ۳۷ درصدی در زمینه کشف ذخایر معدنی را در همسنجی با سال ۱۴۰۱ ثبت کنیم.

وی اظهار داشت: هرمزگان با شناسایی ۲۰ نوع ماده معدنی از تنوع زمین شناسی و معدنی بسیار مطلوبی برخوردار است و همین امر راه را برای توسعه استان در حوزه صنایع معدنی باز کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان‌کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این حجم از ذخایر مکشوفه به چرخه تولید و بهره برداری از این معادن در استان وارد خواهد شد.

کد خبر 6076447

دیگر خبرها

  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • افزایش ۲۲۴ میلیون دلاری صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • افزایش صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان
  • ۱۲۰ میلیون دلار صادرات اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۲۴ میلیون دلاری صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان
  • صادرات غیر نفتی هرمزگان رشد ۱۰۶ درصدی داشته است
  • شناسایی ۱۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی جدید در هرمزگان