Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:09:33 GMT

مرگ ۷ نفر در آب‌های ساحلی مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۵۴۱

مرگ ۷ نفر در آب‌های ساحلی مازندران

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه تاکنون ۷ نفر در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند.
وی افزود: ۳ نفر از غرق شده‌ها اهل تهران، ۲ نفر اهل مازندران، یک نفر اهل مشهد و یک نفر هم اهل زاهدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ غریق به بیمارستان اعزام شدند، گفت: از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه تاکنون ۳۷۲ غریق از مرگ حتمی نجات یافتند.
وی افزود: بیشتر غرقی‌ها در منطقه شنا ممنوع اتفاق می‌افتد و مردم باید هشدار‌ها را جدی بگیرند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.
کریمیان با بیان اینکه ساعت شنا در ۹۵ طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است، به مردم توصیه کرد: به هشدار‌های ناجیان غریق، ماموران انتظامی، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توجه و از شنا در خارج از طرح دریا و شب هنگام خودداری کنند.
مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.
انتهای پیام/ س   دریای خزر همچنان قربانی می‌گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار