Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از چند سال قبل تحقیقات در مورد جلیقه‌های ضد‌گلوله در نیروی انتظامی انجام شده است گفت: امروز از این تجهیزات که داخلی هم هستند استفاده می‌کنیم. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کرمان با اشاره به اینکه از حضور در جمع مردم کرمان خوشحالم اظهار داشت: موضوعات استان کرمان که خاص است را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی اتباع خارجه و برخورد با شرارت‌ها در برنامه پلیس است گفت: وضعیت امنیتی در استان کرمان در حد مطلوب و خوب است.

امام جمعه کرمان: نیروی انتظامی در استان کرمان عملکرد قابل قبولی داشته استسردار اشتری: پاسخ مقام معظم رهبری به ترامپ سبب سربلندی بیش از پیش ایران شد‌ / در سراسر ایران شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیمسردار اشتری: پلیس در ایجاد امنیت با کسی معامله نمی‌کند/اجازه نمی‌دهیم آرامش مردم مختل شود

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است و در انجام ماموریت‌های خود قاطعانه عمل می‌کند افزود: نیروی انتظامی با توان و ظرفیتی که دارد در جهت خدمت به مردم و ارتقای امنیت در حال تلاش است.

وی با بیان اینکه این نیرو با توجه به گسترگی ماموریت‌ها باید ارتقا پیدا کند و نیازمند تجهیز امکانات هستیم عنوان کرد: از حدود سه سال گذشته ماموریت مرزبانی به ما نیز داده شده است.

اشتری با اشاره به اینکه فرماندهی مرزبانی دارای یک ستاد متمرکز است و در تابعیت نیروی انتظامی تلاش می‌کند گفت: در استان‌های مرزی اشراف خوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از چند سال قبل تحقیقات در مورد جلیقه‌های ضد‌گلوله در نیروی انتظامی انجام شده است افزود: امروز از این تجهیزات که داخلی هم هستند استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم به اندازه نیاز استان‌ها این جلیقه را تامین کنیم گفت: جلیقه‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی ساخته شده است.

وی بابیان اینکه حضور اتباع خارجی در شورای امنیت کشور و استان کرمان مطرح است افزود: این موضوع را تا ساماندهی مناسب پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت