Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@10:39:06 GMT

دیپلماسی غربی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۹۴۱۱

دیپلماسی غربی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است

به گزارش ایکنا از سمنان، رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شب گذشته، 11 تیر در جمع پاسداران تیپ 12 قائم آل‌محمد(عج) سمنان با بیان اینکه تمدن اسلامی پناهگاه مستضعفان و آزادگان جهان است، بیان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل گروه‌های تکفیری، داعشی و القاعده را تشکیل داده و سازمان‌دهی کرده‌اند تا با تمدن ناب اسلامی مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی مسلمانان و ملت‌های مسلمان بهترین راه برای ناامیدی مستکبران در دستیابی به اهدافشان است که در این راستا جوانان مؤمن، مسلمان و آزادی‌خواه با سلاح ایمان به مستکبران عالم نشان دادند که چیزی جز شکست عاید گروهک‌های تکفیری و داعشی نخواهد شد و آن‌ها توان مقابله با مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه جهان ندارند.

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه اعتماد به دشمنان نظام و انقلاب نه منطقی است و نه عقلانی افزود: دیپلماسی غربی یکی از ترفندهای چپاول کشورهای جهان است که دشمنان فتنه‌گری‌های متعددی در این سال‌ها علیه انقلاب و نظام انجام دادند، اما موفق نشدند ضربه به پیکره نظام وارد کنند و همین امر موجب تغییر استراتژی آن‌ها در تقابل با نظام شد و گزینه نفوذ در عناصر داخلی را برگزیدند.

به گفته وی، اقتدار نظامی کشور به‌واسطه خون شهدایی مانند تهرانی مقدم‌ها و شهدای هسته‌ای به‌دست آمده ‌که باید از این اقتدار حفاظت و حراست شود و بصیرت، و پیروی از منویات ولایت‌فقیه بهترین راهکار پیروزی بر دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان کشور است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب از حربه نفوذ دشمنان در کشور یادآور شد: برجام یکی از حربه‌های دشمنان است؛ که بر همین اساس  خود آمریکایی ها از عدم دستیابی به فواید برجام سخن می‌گویند و حال‌آنکه عده‌ای اصرار بر ادامه و باقی ماندن برجام دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد

دریافت 10 MB

کد خبر 6063032

دیگر خبرها

  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد