Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: جشن روز دختر و تجلیل از دختران برتر استان در حوزه‌های گوناگون که مورد ارزیابی قرار گرفته اند، همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

یکم ذی العقده سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) دختر گرامی حضرت موسی کاظم (ع) امام هفتم شیعیان «روز دختران» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برنامه، با عنوان جشنواره شمیم ریحان امشب (۱۲ تیر)، ساعت ۲۱ با حضور مسئولان استانی و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار ۱۵ خرداد ترتیب می‌یابد.

وی یادآورشد: ۱۰ همایش ورزشی نیز، در شب‌های ایام دهه کرامت در بوستان جوان واقع در کمربندی امام علی (ع) با مشارکت شهرداری و هیات ورزش‌های همگانی قم برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های گرانقدر شهیدان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه نخبگان ورزشی استان و فضاسازی اماکن ورزشی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه کرامت برشمرد.

منعم، همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی ژیمناستیک، مسابقه‌های تنیس نونهالان و نوجوانان کشور و مسابقات فوتسال جوانان کشور در استان قم خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های برگزاری مسابقه‌های کشوری در قم، ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه زیرساختی، فنی و اجرایی است.

دهه کرامت از اول ذی القعده مصادف با ۱۳ تیرماه جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و تا ۱۱ ذی القعده مصادف با ۲۳ تیرماه جاری، سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: برگزاری مطلوب و میزبانی مناسب این گونه مسابقات در استان، می‌تواند تبلیغ مناسبی برای برگزاری مسابقه و میزبانی سایر رشته‌های ورزشی باشد.

منعم تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌های ورزشی ملی و بین المللی در قم؛ ضمن ایجاد نشاط و شادابی، در رشد و توسعه ورزش قهرمانی استان و نیز شناسایی استعداد‌ها نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که در آینده اردو‌ها و مسابقه‌های گوناگون کشوری و ان شاءالله در ادامه مسیر برنامه‌های بین المللی را نیز در قم میزبانی کنیم.

وی گفت: تقویم فرهنگی را برای استان ترسیم کرده ایم و یکی از سیاست‌ها و برنامه ها، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در هنگام برگزاری مسابقه‌های کشوری و برون مرزی است که در قم برگزار خواهد شد و از مشارکت سایر دستگاه‌ها در این زمینه استقبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در بخش دیگر سخنان خود گفت: این اداره کل با استفاده از ظرفیت سمن‌های جوان استان، برنامه ریزی گسترده‌ای را برای گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی انجام داده است و بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان در نظر دارد در اعیاد فرخنده اهل بیت (ع) با حفظ کرامت و شان شهر مقدس قم، جشن‌های باشکوهی را برگزار کند.

وی گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان با تشکیل منظم پنج جلسه شورای فرهنگی در سه ماه گذشته با بیش از ۲۶ مصوبه، نزدیک به ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع گوناگون برای برنامه‌های مختلف فرهنگی تخصیص یافته است.

منعم افزود: بیش از ۶۳ عنوان برنامه در قالب برنامه‌های فرهنگی طی سه ماه گذشته اجرا شده است که می‌توان به برگزاری محافل قرآنی، کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های گوناگون، اردو‌های زیارتی و تجلیل از برترین‌های فرهنگی اشاره کرد.

منعم خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته جوان، توسط سمن‌ها و هیات‌های ورزشی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

۲۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در قم برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی

به گزارش جام جم آنلاین، پس از دوران طولانی حضور دو دهه‌ای محمد علیپور در این فدراسیون، سرانجام قانون منع بکارگیری بازنشستگان، شرایط را در این فدراسیون دستخوش تغییر کرد و با آغاز نامنویسی برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزشی رسما وارد پروسه انتخابات شد. همچنین از سوی وزارت ورزش و جوانان نصرالله پریچهره یکی از کارمندان باسابقه وزارت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

مهمترین الزام در برگزاری انتخابات، برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون بود که پس از پیگیری‌های بسیار در سکوت خبری برگزار شد تا تمامی الزامات لازم برای برگزاری انتخابات فدراسیون مهیا باشد.

 در واقع وزارت ورزش و جوانان تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود و حالا به نظر می‌رسد باید هر چه سریعتر زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را مشخص کند تا این فدراسیون از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود. البته برخی گمانه زنی‌ها حکایت از ابطال ثبت نام‌ها با توجه به گذشته ۶ ماه از زمان آن دارد که اگر این موضوع صحت داشته باشد، بلاتکلیفی برای مشخص شدن سرنوشت این فدراسیون دوچندان خواهد شد. 
این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان بار‌ها و بار‌ها تاکید کرده که انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در اولین فرصت برگزار شود و فدراسیون‌ها از شرایط بلاتکلیفی خارج شوند.

دیگر خبرها

  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد
  • ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • برگزاری آخرین تمرین تیم اسکواش نوجوانان و جوانان
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران