Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قصرشیرین افزود: این شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب و چندین بخش است از این رو باید با تلاشی مضاعف در این راستا کار کنیم تا انتخاباتی در شان نظام برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲ مرز رسمی است که ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی به کشور عراق را به خود اختصاص داده و ظرفیت های بزرگی برای رونق تولید در استان و کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبه های به حق مردم بازگشایی مرز رسمی خسروی است، گفت: این مرز بین المللی از دیرباز مسیر تردد زوار عتبات عالیات بوده و امید است امسال در سایه باز شدن این مرز رونق دوباره به شهرستان باز شود و کل استان از منافع آن بهره مند شود.

فرماندار قصرشیرین با تبریک روز دهیار اضافه کرد: دهیاران بی ادعا به عنوان نمایندگان دولت خدمتگزاران بی ادعا و پل ارتباطی و نماینده دولت و مردم هستند.

تاتار ادامه داد: دهیاری منشا تجلی اراده مردمی برای خدمت است و دهیاران بازوی شوراهای اسلامی هستند.

وی افزود: قصرشیرین نقشی ممتاز در غرب کشور دارد و یک شهرستان راهبردی برای ما است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در خصوص بازگشایی مرز خسروی مجموعه استان کرمانشاه و جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد و مشکل از سوی طرف عراقی است و امید است امسال شاهد بازگشایی این مرز و رونق بیشتر شهرستان و استان باشیم.

بهرام سلیمانی اظهار داشت: در زلزله آبان ۹۶ در مجموع ۱۰۶ هزار و ۵۰۵ واحد تخریبی و تعمیری دچار آسیب شد که اکنون شاهد بازسازی حجم بالایی از خرابی ها هستیم که تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع شهری و سه میلیون و ۳۳۰ هزار متر مربع روستایی ساخته شده است.

و ی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز دهیار، گفت: هیچ سمی خطرناک تر از تزریق ناامیدی در جامعه نیست از این رو باید خدمات دولت و نظام در سطح جامعه اطلاع رسانی شود.

سلیمانی افزود: در این برهه حساس استکبار قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد از این رو باید با حفظ وحدت و انسجام در جامعه برای تحقق آرمان های نظام تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای شکل گیری و تقویت نظام اسلامی شهدای زیادی تقدیم شده که تقویت رابطه مردم و مسوولان در سایه پتانسیل گفتگو یک ضرورت است.

وی افزود: همچنین تعامل مسؤلان باهم بسیار حائز اهمیت زیرا مردم همه مسؤلان سه قوه و نیروهای نظامی را ارکان نظام می دانند و نباید تفاوت سلیقه ها و اختلاف در سطح جامعه نمود داشته باشد.

در پایان این جلسه از خدمات حجت الله فتاحی بخشدار سابق قدردانی و حمید ابوالفتحی به عنوان بخشدار جدید مرکزی قصرشیرین منصوب شد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/‏۸۰۶۶‬

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران

اولین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می شود

طرفداری | تمرین تیم فوتبال سپاهان در آستانه دیدار حساس با تراکتور، فردا (جمعه) با حضور پرشور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که پس از یک هفته تعطیلی، تمرینات خود را از روز دوشنبه ششم فروردین در زمین شماره ۲ باغ فردوس آغاز کرده‌اند، با نظر ژوزه مورایس، سرمربی تیم، روز جمعه در ورزشگاه نقش‌جهان تمرین خواهند کرد.

این اولین تمرین سپاهان در سال جدید با حضور هواداران خواهد بود و فرصتی برای طلایی‌پوشان است تا با روحیه‌ای مضاعف خود را برای تقابل حساس با تراکتور آماده کنند.

تمرینات سپاهان تاکنون در مجموعه باغ فردوس برگزار شده بود، اما به دلیل نبود سکو در زمین شماره ۲ و تعویض چمن زمین شماره یک، این تیم برای تمرین روز جمعه راهی ورزشگاه نقش‌جهان خواهد شد.

مورایس در نظر دارد تا در این تمرین، موارد تاکتیکی مد نظر خود را مرور کند و تیمش را برای رویارویی با تراکتور آماده کند.

دیدار سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، روز دوشنبه ۱۳ فروردین در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی