Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@09:09:03 GMT

خانه در شرایط کنونی نخرید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۰۵۴۵

خانه در شرایط کنونی نخرید

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: تلاطم امروز بازار مسکن مربوط به بخش مسکن نیست بلکه ناشی از سوداگری و دلالی است که مثل یک آفت بزرگ، به جان مملکت افتاده است و به زندگی مردم در همه بخش‌ها آسیب می‌رساند.

وی اضافه کرد: به تبع این آسیب کلان، بخش مسکن هم امروز به این آفت مبتلا شده و نکته مهم این است که مردم باید متناسب وضع موجود احتیاط کرده و خرید نکنند تا شرایط آرام شود و در وضعیت هیجانی تصمیم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی برخی سایت‌های اینترنتی خرید و فروش مسکن نیز گفت: در این خصوص با وزارت ارتباطات و پلیس فتا هم برای کنترل و نظارت سایت‌ها هماهنگی لازم انجام شده است چراکه قیمت‌های ارائه شده در این فضاها، جنبه کارشناسی نداشت و فقط عملیات روانی بود که از بیرون کشور هدایت می‌شود تا زندگی و روحیه مردم را تخریب کند و شرط عقل ایجاب می‌کند که مردم در شرایط وجود هیجان در بازار، خویشتنداری کنند.

وی همچنین از افزایش وام زوج‌های جوان برای خرید خانه خبر داد و افزود: با موافقت شورای پول و اعتبار، وام زوج‌های جوان ۶۰ درصد افزایش یافت تا زوج‌هایی که می‌توانند اقساط بیشتری پرداخت کنند در تهران تا ۱۶۰ میلیون تومان وام دریافت کنند درحالیکه این میزان، پیشتر ۱۰۰ میلیون تومان بود.

اسلامی ادامه داد: در شهر‌های بزرگ هم سقف وام زوج‌ های جوان از ۸۰ به ۱۲۰ و در شهر‌های کوچک از ۶۰ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و زوج‌های جوان می‌توانند با توافق با سازنده و بانک عامل، وام بیشتری دریافت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازار مسکن وام زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید