Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در دومین جلسه هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد کرج برگزار شد دکتر برهانی فر ابراز امیدواری کرد باحضور نیروهای توانمند و باتجربه واحد کرج، امور اجرایی مربوط به این جشنواره سراسری مهم، همچون سایر امور فرهنگی با دقت و درایت انجام و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحدکرج با تاکید بر حضور همه جانبه بخش های مختلف دانشگاهی در این رویداد مهم معنوی و کشوری، ادامه داد: به فضل الهی با همکاری و همگامی تمام بخش ها، جشنواره ای در شأن کلام الهی برگزار گردیده و به عنوان برگ زرین دیگری به افتخارات فرهنگی و معنوی واحد کرج و استان البرز افزوده خواهد شد.

محمدحسن برهانی فر همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دارای ظرفیت های بسیار بالایی در امور قرآنی است که با دعوت از همیاران فرهنگی، مجموعه های قرآنی و سایر دست اندرکاران این عرصه، امیدواریم این توانمندی به خوبی به تصویر کشیده شود.

در بخش بعدی این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سه حوزه مکاتبات، اقدامات و انتظارات به تشریح روند آماده سازی واحد کرج برای برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و اعضای اجرایی در 6 کمیته اطلاع رسانی، اسکان، تشریفات و هماهنگی، پشتیبانی، فنی و داوری و بالاخره فرهنگی ساماندهی شده و ابلاغ های خود را دریافت نموده اند؛ گفت: مکاتباتی با سایر سازمان های استان البرز ماننده حوزه هنری و اداره کل تبلیغات و ارشاد اسلامی البرز صورت گرفته است تا علاوه بر پتانسل های دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز از اساتید و متخصصین حوزوی و دانشگاهی استان نیز بهره ببریم.

در ادامه جلسه نیز یعقوب فتحی با اعلام اینکه تحویل آثار جشنواره توسط واحد کرج طبق برنامه زمان بندی شده، از 16 تیرماه سال جاری آغاز می شود با ارائه گزارشی مشروح از ستاد اجرایی جشنواره نکاتی را در خصوص کمیته های تخصصی، زمانبندی جمع آوری آثار، نحوه داوری و دیگر مسائل مرتبط مطرح نمود.

در ادامه روند هماهنگی مسئولین اعضای کمیته های اجرایی، تشریح و به بحث گذاشته شد.

مراسم تقدیر از آثار برتر بیست و چهارمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی بناست در مهرماه امسال به میزبانی واحد کرج برگزار شود.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و قرآنی بیست و چهارمین جشنواره سراسری میزبانی دکتر برهانی فر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: مشارکت صنعت و دانشگاه در مسیر توسعه اقتصاد دریامحور

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتبی ملکی چوبری
با سلام
با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت» منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.
۱ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه
۲ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین
۳ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد
۴ـ ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی‌نفعان آن
۵ـ افزایش بهره‌وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه
۶ـ صیانت از دارایی ها و سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی
۷ـ هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب رسالت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها
۸ـ تعامل مؤثر و الهام بخش با هیأت امناء و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه‌ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه
امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
محمدمهدی طهرانچی»

دکتر مجتبی ملکی چوبری با دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری حسابداری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که دارای سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت و لاهیجان است.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه، با تبریک انتصاب دکتر محمد دوستدار به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان، از زحمات و تلاش های وی در دوران مسئولیت «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت» قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227945 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد