Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید حاضر نشد با پلیس کشورش که به او برای مصرف الکل پیش از نشستن پشت فرمان خودرویش مظنون شده بود، همکاری کند.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه آس، مارسلو در یکی از خیابان‌های ریودوژانیرو توسط پلیس که به او برای مصرف مشروبات الکلی مظنون شده بود، متوقف شد، اما حاضر نشد با پلیس برای دادن تست الکل همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی به‌دنبال گرانترین مدافع جهان

طبق اعلام شبکه تلویزیونی گلوبو اسپورته برزیل دفاع چپ تیم فوتبال رئال مادرید که پس از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در کوپا آمه‌ریکا، این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش است، دوشنبه شب در یکی از خیابان‌های ریودوژانیرو توسط پلیس این شهر متوقف شد، اما به جای عمل به دستور افسران برای دمیدن در دستگاه تست مصرف الکل حاضر شد که جریمه‌ای نقدی معادل ۶۷۵ یورو بپردازد.

پلیس برزیل اما با اعلام این حادثه به رسانه‌ها از تعلیق گواهینامه رانندگی مدافع تیم فوتبال رئال مادرید برای یک سال خبر داده است.

این اولین باری نیست که مارسلو از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه و بازخواست می‌شود. او سال ۲۰۱۳ نیز به دلیل یک فقره تخلف رانندگی توسط پلیس مادرید جریمه شده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل فوتبال پلیس برزیل فوتبالیست مارسلو تست الکل مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ششتمد گفت: کارشناسان بهداشت محیط در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و معدوم سازی کردند.

 

زارع  افزود: رئیس حوزه قضایی ششتمد و جمعی از مسئولان شهرستان نیز در این بازدید که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، حضور داشتند.

 

وی از شهروندان خواست:  هنگام خرید مواد غذایی حتما به مشخصات تاریخ تولید، انقضاء و شرایط ظاهری محصول توجه کنند.

 

دستگیری متهم به کلاهبرداری در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه اش اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده اما وجه واریز نشده و رسید ارائه شده جعلی بوده است، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

سرهنگ مختاری افزود: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌ های فنی متوجه شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود می‌ کند و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده است، کالا را تحویل می گیرد و محل را ترک می کند.

 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

 

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌ اند، گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌ های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان های مجاور کرده است.

وی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

 

شرکت دانش آموزان کاشمری در کنکور سراسری
کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در کاشمر نیز برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز