Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سعادتی عصر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در دفتر امام جمعه این شهر، افزود: امروز دشمن ناکارامدی نظام رانشانه گرفته است.

وی گفت: طرح سفیران اجتماعی متعلق به هیچ نهادی نیست و مشارکت مردمی ضرورت دارد. سعادتی، با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اثرگذاری طرح ها و کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: در طرح سفیران اجتماعی برای تقویت و جذب جوانان و نوجوانان در مساجد و با اجرای برنامه های محوری، مشارکت دستگاه های اجرایی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در برخی شهرستان ها، تصریح کرد: شهرستان میامی با توجه به ظرفیت های فراوان فرهنگی می تواند در طرح سفیران اجتماعی موفق عمل کند.

وی گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح دانش و مهارت از محورهای اجرای این طرح است و همه اعضای خانواده به مدت یک سال تحت پوشش آموزش های این طرح قرار می‌گیرند.

در طرح سفیران اجتماعی یکی از اعضای خانواده در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال انتخاب شده و با فراگیری آموزش های ویژه به عنوان سفیر اجتماعی در خانواده انتخاب می‌شود.

کل اعضای خانواده به مدت یک سال تحت پوشش آموزش های این طرح قرار می‌گیرند و برای خانواده های تحت پوشش، پرونده تشکیل می‌شود. این طرح در پنج شهر پنج استان کشور اجرا می شود که در استان سمنان شهرستان میامی مجری این طرح در نظر گرفته شده است.

۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان میامی فعالیت دارند.

۷۳۵۷/‏۶۱۶۷/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی