Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محسن تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مقارن ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل و همچنین مجروح شدن فردی دیگر در یکی از مناطق شهرستان آبادان، به طور سریع دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل به عوامل انتظامی شهرستان آبادان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد قاتل پس از درگیری با فردی به هویت «م- ن» ۲۱ ساله وی را با سلاح شکاری به قتل رسانده و برای متواری شدن سوار یک دستگاه سمند شده، که راننده خودرو سمند به هویت «م.آ» ۳۱ ساله پس از متوجه شدن از مسلح بودن سرنشین آن را به سمت کلانتری ۱۳ هدایت می کند، که پس از اطلاع قاتل از نیت راننده به سمت وی شلیک و پس از مجروح کردن او و سرقت پراید از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم و اقدامات تخصصی توانستند در کمتر از چهار ساعت قاتل به هویت «ح - ح» ۲۶ ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، خودروی پراید سرقتی و سلاح به کار رفته در قتل کشف شدند.

وی با بیان اینکه، متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود را از قتل، اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کد خبر 4657520

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان دستگیری قاتل ابادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری گفت: بدنبال مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر ۱۲ ساله‌اش بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند.
ماموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت، زورگیری بوده است، افزود: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت