Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی کشور و استانداری چهارمحال و بختیاری 12 تیرماه در حوزه‌های علمی، آموزشی، فناورانه و فرهنگی به امضای طرفین رسید.
هدف این تفاهم‌نامه، همکاری متقابل و هم‌افزایی به منظور بسترسازی مناسب برای تسهیل‌گری و کمک به تجاری‌سازی فناوری‌های نوین، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و ارائه راهکارهای اجرایی و همچنین استفاده از توانمندی‌های اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری جهاد دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمک به تأمین اعتبار جهت راه¬اندازی شعبۀ سازمان تجاری¬سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی به منظور کمک به اشتغال استان در راستای توانمندسازی، برندسازی و اتصال به بازار و کمک به تأمین اعتبار جهت راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت خانواده درمان ناباروری و سرطان، ترمیم زخم و بافت، telemedicine (دوراپزشکی)، دندان¬پزشکی و ... با همکاری پژوهشگاه رویان، ابن‌سینا و پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی زمینه‌های همکاری مشترک طرفین است.
همچنین توسعه شبکه بوم‌گردی استان (مطالعه و اجرای شبکه اکوکمپ‌ها با توجه به قابلیت‌های استان)، بسترسازی جهت راه‌اندازی مرکز مطالعات و پژوهش در زمینه بادام با استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی، کمک به تأمین اعتبار تکمیل و تجهیز فاز دوم مجتمع تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان و راه‌اندازی مرکز توان‌افزایی و اصلاح نژاد شیلات و ماهیان سردآبی با توجه به ظرفیت‌های استان از دیگر زمینه‌های همکاری بین جهاد دانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری است.
بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین در زمینه‌های همکاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری آزمون‌های استخدامی، اجرای طرح‌های نظرسنجی، افکارسنجی و رفتارسنجی مورد نیز استانداری و طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری سمینارها، همایش‌ها و مسابقات و جشنواره¬های فرهنگی با رویکردهای ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه با جامعه هدف جوانان استان (در راستای تحقق اهداف تفاهم‌نامه) نیز متعهد شدند.
با توجه به این تفاهم‌نامه استانداری چهارمحال و بختیاری موظف به انجام هماهنگی‌های لازم و کمک به تأمین زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات بادام و کلینیک تخصصی در حوزۀ پزشکی، مساعدت و همکاری در اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط و رفع موانع جهت شروع فعالیت‌های مشترک، مساعدت و همکاری در تأمین فضای مناسب مورد نیاز جهت فعالیت‌های پژوهشی و درمانی از طریق فضاهای موجود ادارات دولتی و کمک به واگذاری موقت فضای مورد نیاز و مساعدت به منظور تجهیز مراکز آموزشی و خدمات تخصصی در راستای کارآفرینی و اشتغال‌زایی در شهرستان‌های شهرکرد و لردگان است.
همچنین جهاد دانشگاهی کشور پشتیبانی و انجام حمایت‌های مالی و علمی لازم برای تحقق و اجرایی شدن زمینه‌های همکاری مشترک در تفاهم‌نامه. حمایت مالی جهت شتاب‌دهی توسعۀ فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان، به‌کارگیری تجربیات و پتانسیل‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مراکز و واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور در جهت ارائه طرح‌های کاربردی و مطالعات در راستای توسعۀ همه¬جانبه استان، تأمین حداقل 50 درصد از منابع مالی مورد نیاز جهت تحقق زمینه‌های همکاری مشترک در تفاهم‌نامه از محل‌ اعتبارات جهاد دانشگاهی و همکاری برای انتقال فناوری‌های آمادۀ تجاری‌سازی متناسب با اهداف توسعه‌ای استان را متعهد شد.
به گزارش ایکنا، رئیس جهاد دانشگاهی کشور و استاندار چهارمحال و بختیاری بر اساس این تفاهم‌نامه هر شش ماه یکبار جلسه‌ای به دبیری و میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در استان برگزار می‌کنند و گزارش از اقدامات مشترک ارائه می‌دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری امضای تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • خیران فارس ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان منعقد کردند
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت