Web Analytics Made Easy - Statcounter

« جواد داودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منازل مسکونی ۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین با تأیید بنیاد مسکن نیاز به بازسازی دارند و ۳۵۰ واحد مسکونی نیز باید تعمیر شوند.
وی ادامه داد: بسترهای عملیاتی به منظور بازسازی منازل آسیب دیده این خانواده ها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین اظهار داشت: واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند و واحدهای خسارت دیده از سیل پس از بررسی کارشناسان بیمه طرف قرارداد می توانند از تسهیلات بازسازی بهره مند شوند.
داودی، تسهیلات قرض‌الحسنه دولت به خانوارهای تحت حمایت آسیب‌دیده از سیل را ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: ۱۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات بلاعوض توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به این خانوارها پرداخت می شود.
وی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۸۰۰ میلیون ریال نیاز است و تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن و قبل از آغاز فصل سرما، بازسازی این منازل انجام شود.
پنج هزار و ۱۰۱ خانوار با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر مددجو در خمین زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین قرار دارند.
۹۹۳۰/۳۰۷۵
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند

صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار در خراسان جنوبی

صباغیان بیان کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است