Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کورش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر روز گذشته در نخستین نشست شورای گفت‌وگو بخش خصوصی و دولت در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی خرمشهر، گفت: هرکس بتواند بهترین بستر را برای ورود گردشگران فراهم کند، بیشترین منفعت را می‌برد.

وی افزود: تلاش برای این است که شرایط برای ورود اتباع مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه به مشکلات مرز تجاری شلمچه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مرز شلمچه، نبود مدیریت واحد است که این مسئله با تعیین یک دستگاه به‌عنوان مدیر شلمچه به سرانجام خواهد رسید.

مودت افزود: برخی مشکلات مرز شلمچه به‌طرف عراقی مربوط است که برای رفع آن‌ها نیز رایزنی و پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم استقرار گارد فیزیکی گمرک در مرز شلمچه تأکید کرد و گفت: بنا بر قانون گمرک ضابط اقتصادی در مرزها است و اگر گارد فیزیکی گمرک در مرز شلمچه مستقر شود وظیفه هنگ مرزی به ضابط امنیتی محدود می‌شود که در این خصوص نیز رایزنی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر از برگزاری منظم جلسات شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی برای رفع مشکلات مرز شلمچه خبر داد و ادامه داد: این جلسات هر ۱۵ روز یا یک‌بار در ماه باهدف رونق اقتصادی برگزار خواهند شد و موضوعات مطرح‌شده در هرجلسه برای نتیجه بخشی باید در دو یا سه موضوع خلاصه شود.

برگزاری جلسه ویژه با حضور اداره اطلاعات، مرزبانی، اتاق بازرگانی و سازمان منطقه آزاد اروند برای رفع دیگر مشکلات این مرز در آینده‌ای نزدیک، یکی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ د

ورود گردشگر عراقی به کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر تلاش برای اتصال آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

 

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

 

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده از ساعات ابتدایی آغاز شده و در حال انجام است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، همه محورهای مواصلاتی استان را باز و با تردد جاری اعلام کرد و به ادامه بارندگی‌های امروز که سبب ورود آب در برخی مناطق بندرعباس از جمله روستای چهچکور شده اشاره داشت و گفت: امدادرسانی‌ها در حال انجام و وضعیت تحت کنترل است.

دیگر خبرها

  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش