Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:21:27 GMT

روابط عمومی پیشران طرح تحول پست است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۵۸۸۸

روابط عمومی پیشران طرح تحول پست است

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا مرادی در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور حامد شمس مدیر کل دفتر روابط عمومی برگزار شد، با تاکید بر اجرای طرح تحول در پست و لزوم اطلاع رسانی صحیح و آشناسازی کارکنان با این طرح، روابط عمومی را از بخش‌های مهم اجرا و پیاده سازی این طرح خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توانمندی برقراری ارتباط مهمترین شاخص روابط عمومی موفق است، عنوان کرد: در شرایط حاضر که سرعت تغییرات و تحولات فناوری فزاینده و پرشتاب است، واحد روابط عمومی به عنوان مجموعه‌ای با ماهیت ارتباطی، باید برای بقا و بالندگی سازمان بیش از سایرین، یادگیری قواعد حاکم بر مجموعه را دنبال کند.

مرادی افزود: روابط عمومی باید بر محور اخلاق مداری، مشارکت مداری همراه با ایده پردازی و خلاقیت حرکت کند تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان؛ خود را با تحولات منطبق کند و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

راهبر دفتر روابط عمومی، فضای مجازی را فضایی شبکه‌ای خواند که روابط عمومی‌ها می‌توانند به منظور تقویت نام و نشان، اطلاع رسانی ارزش‌های سازمانی و خدمات از آن بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضور در این فضا برای روابط عمومی‌ها بدون چالش نیست و گاهی واقعیت‌ها در معرض تحریف قرار می‌گیرد، ا ضافه کرد: کارکنان روابط عمومی باید با فراگیری آموزش‌های لازم دانش خود را به منظور فراگیری سواد رسانه‌ای و سواد دیجیتال ارتقا دهند تا بتوانند در تقویت اعتبار سازمان اثرگذار باشند.

عضو هیئت مدیره در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه مدیران به حوزه روابط عمومی باید مدبرانه و هوشمندانه باشد، از کارکنان این حوزه خواست با بکارگیری تخصص و دانش لازم، از تفکر سنتی فاصله گرفته و نگاه جدید خود را با خلاقیت و کار تیمی در سرتاسر سازمان تسری دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی دنیای ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس